به گزارش اکونا پرس،

معید ذهبیون در این همایش که باحضور  رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان و مسئولین پلیس راه استان و شورای اسلامی و دهیاری روستای ویدوجا برگزار شد، اظهار کرد:  آموزش کاربران آسیب پذیر  به عنوان یکی از ارکان اصلی فرهنگ سازی  و ارتقای فرهنگ ایمنی محسوب میشود.

وی افزود: به همین منظور و با هدف کاهش حوادث رانندگی سلسله همایش های دیده شو، ایمن شو در سراسر استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات فرهنگی انجام شده در یک دهه گذشته، میزان تصادفات منجر به فوت  در مدارس حاشیه راه ها و روستاهای حاشیه راه های استان به صفر رسیده است.

ذهبیون کفت:  تلاش برای کاهش حوادث رانندگی بدون همکاری مردم و گروه های هدف امکان پذیر نخواهد بود .

رئیس اداره ایمنی و ترافیک استان اصفهان اضافه کرد:  تبیین طرح ارتقای ایمنی کاربران آسیب‌پذیر، آموزش نکات ایمنی به موتورسواران، عابرین‌، ادوات کشاورزی و وانت بارها، تعمیر و نصب روشنایی موتورسیکلت ها در محل توسط تعمیرکار مجاز ،چسباندن برچسب شبرنگ روی موتورسیکلت، ادوات، وانت، کامیون و  اهدای کلاه ایمنی به راکبان شرکت کننده در طرح از جمله موضوعات و برنامه های  این همایش بود.

وی ضمن تقدیر از تلاش و همکاری های انجام شده از سوی سایر دستگاه های مربوطه همچون پلیس و دهیاری ها گفت: امیدواریم در سال های آینده روند صفر بودن تصادفات در روستاها و مدارس حاشیه راه ها را در استان اصفهان حفظ کنیم.