تنها افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و نام آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت فروش فوق‌العاده (فراخوان) پاییز ۱۴۰۲ به شرکت ایران خودرو اعلام شده است و برای آن‌ها پیامکی توسط شرکت ایران خودرو ارسال شده یا نام آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

جزئیات شرایط:

 

 

مشخصات رانا پلاس

رانا پلاس یا رانا +، محصول جدید شرکت ایران خودرو است که به ساخت و تولید خودروهای بهتر کمک کرده و این شرکت را به هدف خود نزدیک‌تر کرده است. رانا پلاس با تجدید قوا نسبت به نسخه اصلی خود، به بازار عرضه شده است. خودروی رانا یک سدان ایرانی است که برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ با تبلیغات و معرفی‌های متنوع به بازار خودروی ایران وارد شد و در نهایت در سال ۱۳۹۱ در دو نوع LX (ال ایکس) و EL (ای ال) در بازار معرفی شد. اما پس از مدتی، خبر از نسخه دیگری از این خودرو با نام رانا پلاس در سال ۹۹ منتشر شد تا با طرحی متفاوت، از ذهن مخاطبان برای خود جایی بگیرد و با طرح‌های پیشین متفاوت شود.

رانا پلاس از امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی برخوردار است، که البته با هزینه بیشتری برای مشتریان همراه است. اما در بخش فنی، این خودرو از همان موتور ۱.۶ لیتری با توربوشارژر استفاده می‌کند که در محدوده ۵۸۰۰ دور در دقیقه، توان ۱۰۵ اسب بخار و در محدوده ۴۰۰۰ دور در دقیقه، گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر را تولید می‌کند. در بررسی‌های انجام شده، شتاب صفر تا صد حداقل ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت با ارسال این نیرو به چرخ‌های جلو به دست آمده است. مصرف سوخت اعلامی برای استفاده ترکیبی در شهر و بزرگراه نیز توسط ایران خودرو برابر با ۶ لیتر اعلام شده است، اما در شرایط استفاده واقعی، ممکن است این رقم بیشتر باشد.