به گزارش اکونا پرس،

 همواره صادرات محصولات و کالاها با مشکلاتی روبه‌رو بوده و این مسائل به ویژه در زمینه محصولات غذایی با سخت‌گیری‌های بیشتری همراه بوده است؛ اما شرکت (مستر رایت Mr.Right) در شهر تورنتو کانادا موفق شده تا حدود زیادی این مشکلات و موانع را به لطف ارتباط و همکاری با سامانه شرکت «کمپانی پول» (Companypoll) برطرف کند.

محصولات برند یک و یک متعلق به شرکت دشت مرغاب که یک شرکت بورسی با نماد «غدشت» است با توجه به کیفیت ممتاز و سابقه‌ای که دارد، همواره مورد توجه خارجی‌ها و از جمله ایرانیان مقیم خارج بوده و هست.

امینی مدیرعامل شرکت مستر رایت در گفت‌وگو با اکوناپرس در توضیح حوزه فعالیت خود اظهار کرد: چندین سال در کار واردات مواد غذایی ازجمله محصولات یک و یک هستیم و همواره تلاش ما این بوده که موانع و مشکلات را تسهیل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه پیشنهادی برای واردات محصولات و مواد غذایی از ایران به کشورهای مقصد دارید؟ توضیح داد: شرکت «کمپانی پول» (Companypoll) با راه‌اندازی سامانه تحویل کالا در کشور مقصد؛ واردات محصولات از ایران به مقصد کشورهای هدف را تسهیل کرده و تسویه را به چند روش مختلف ازجمله «گشایش ال‌سی»، «سوئیفت» و «رمرارز» مهیا کرده است و ما قصد داریم کالاهای مورد نیاز کشورهای مختلف را از طریق سامانه تحویل کالا در مقصد و شرکت کمپانی پول انجام بدهیم.