به گزارش اکونا پرس،

 دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان ، با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در کشور عمان گفت: مردم عمان علاقه وافری به ایرانیان و محصولات ایرانی دارند و با توجه به حسن همجواری و سهولت صادرات، با مشارکت اتاق بازرگانی ایران و عمان، این رویداد مهم، از دوم اسفندماه سال جاری ، به مدت ده روز در محل نمایشگاه بین المللی عمان واقع در شهر مسقط برگزار می شود و شرکتهای صنایع غذایی، صنایع دستی و تولیدی می توانند در این نمایشگاه حضور بهم رسانند. 

عضو اتاق بازرگانی ایران ، زمان برگزاری این نمایشگاه را بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: همزمانی این رویداد با ایام خرید مردم عمان به مناسبت ماه رمضان، همزمانی با نمایشگاه کتاب عمان و حضور تجار از کشورهای عضو GCC از جمله مزایای مهم این نمایشگاه است.

دکتر اسلامی فرد ، رییس برگزاری اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در عمان افزود: شرکت‌های دانش بنیان عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، جهت شرکت در این نمایشگاه می‌توانند از یک میلیارد تومان تسهیلات اعطایی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان بهره‌مند شوند. 

وی تصریح کرد :علاقمندان جهت درخواست این تسهیلات‌، با اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان در تهران به شماره 40886516 و 40886917 تماس حاصل فرمایند./ایسنا 

IMG-20240201-WA0050