بورس شیرآلات جنوب تهران، بورس شیرآلات تهران در چهارراه گلوبندک، بورس شیرآلات تهران بنی هاشم، بورس شیرآلات غرب تهران و حتی بورس شیرآلات در منطقه 3 تهران واقع شده‌اند؛ تا براحتی و با صرف زمان کم به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

از شما دعوت می‌کنیم با صرف 3 دقیقه زمان، موقعیت مکانی بورس شیرآلات تهران را بشناسید.

معرفی مرکز فروش شیرآلات در تهران

دیدن انواع شیرآلات از برندها و مدل‌های مختلف و از سویی مقایسه قیمت‌ها، آن هم با حذف واسطه‌ها جز در سه مرکز اصلی فروش شیرآلات در تهران میسر نیست.

1. چهارراه گلوبندک - خیابان 15 خرداد تهران

اولین مرکز شیرآلات در تهران، چهارراه گلوبندک یا همان بازار بزرگِ معروف است؛ این خیابان را می‌توان بازار شیرآلات تهران دانست.

چراکه سرتاسر تقاطع خیابان خیام و 15 خرداد، فروشگاه‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد؛ که انواع برندهای ایرانی و خارجی شیرآلات را با قیمت‌های ارزان‌تر و پایین‌تر به نسبت دیگر مراکز خواهید یافت.

فروشگاه محمودی رئوف پخش کننده لوازم ساختمانی و بهداشتی به قیمت عمده یکی از چندین فروشگاه مذکور است؛ که نمایندگی فروش انواع شیرآلات درجه یک ایرانی و خارجی را به صورت عمده و با قیمت‌هایی رقابتی به فروش می‌رساند.

انواع شیرآلات بهداشتی در فروشگاه محمودی رئوف به قیمت عمده و تک موجود است. شیرآلات برندهای پرفروشی نظیر کسری، تپس، هوآیی، ملودی، قهرمان و ... که تمامی تولیدات این برندها از تنوع در طراحی و رنگ و ساخت با بهترین تکنولوژی برخوردارند. می‌توانند گزینه‌های عالی‌ای برای خرید باشند؛ چون در بین آنها هر مدل محصولی اعم از گران و شیک و یا ارزان و با کیفیت پیدا می‌شود.

 

12151

خیابان بنی هاشم

آدرس بورس شیرآلات تهران بنی هاشم، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز فروش شیرآلات و لوازم ساختمانی در حد فاصل اتوبان شهید صیاد شیرازی و رسالت است.

این بازار قدیمی یک مرکز تمام عیار برای خرید لوازم لوکس ساختمانی (سرامیک، کاشی، سرویس بهداشتی حمام و دستشویی و روشویی‌های کابینتی) و انواع شیرآلات با قیمت‌های مناسب است.

برای دسترسی آسان به بورس شیرآلات خیابان بنی هاشم کافی‌ است؛ بوسیله مترو خود را به ایستگاه خواجه عبدالله انصاری رسانده و پس از 600 متر پیاده روی از دیدن انواع شیرآلات خارجی و داخلی شگفت زده شوید.

 خیابان شیرازی

اگر به دنبال یک مرکز فروش شیرآلات لوکس با تنوع بسیار در کیفیت، قیمت و انواع برندهای داخلی و خارجی (ترکی، ایتالیایی، چینی و ...) هستید؛ پیشنهاد ما بورس شیرآلات خیابان شیرازی جنوبی است.

مرکز فروش شیرآلات خیابان شیرازی جنوبی در منطقه سه تهران، تقاطع خیابان ملاصدرا واقع شده است؛ در صورتی‌که می‌خواهید با مترو به این خیابان برسید؛ حتما در ایستگاه مترو برج میلاد پیاده شده و با اتوبوس‌های ملاصدرا خود را به شیرازی جنوبی برسانید.

کدام منطقه در جنوب تهران، بازار شیرآلات است؟

منطقه جنوب، جنوب غربی و شرقی تهران، برای افرادی که دسترسی بهتر به این مناطق دارند؛ بهترین گزینه برای خرید شیرآلات است.

معروف‌ترین بازار شیرآلات در جنوب تهران را می‌توان به خیابان‌های زیر محدود کرد.

1. مرکز فروش شیرآلات خیابان دولت آباد

خیابان دولت آباد یا جاده سوم شهر ری، یکی از مراکز فروش شیرآلات در جنوب شرقی تهران است. البته، این خیابان به بازار لوازم ساختمانی بیشتر معروف است و فروشگاه‌های شیرآلات به نسبت کمتری در آن وجود دارد.

با این حال با گذر از خیابان دولت آباد می‌توانید؛ شاهد انواع نمایندگی شیرآلات از برندهای ایرانی و تنوع بالایی از شیرآلات لوکس با قیمتی بالا و در کنار آن شیرآلات ارزان هم باشید.

2. بورس شیرآلات خیابان زمزم تهران

خیابان زمزم در جنوب غربی تهران را عمدتا به‌عنوان بورس لوازم ساختمانی می‌دانند. اما در کنار انواع فروشگاه و نمایندگی در این زمینه، فروشگاه‌های زیادی را مشاهده خواهید کرد؛ که فروش شیرآلات مختلف با کیفیت و قیمت مناسب را برعهده دارند.

3. خیابان شادآباد بورس شیرآلات منطقه 18 تهران

مرکز فروش انواع شیرآلات ساختمانی در جنوب تهران واقع در منطقه 18، خیابان شادآباد است؛ البته باید خاطرنشان کرد که، شادآباد بیشتر به بورس آهن معروف است؛ اما دارای بخش دیگری نیز هست که در این بخش شاهد انواع فروشگاه‌ها و نمایندگی شیرآلات درجه یک ایرانی هستیم.

اگر غرب یا شرق تهران هستید از اینجا شیرآلات ساختمانی بخرید

اگر غرب تهران ساکن هستید و به دنبال مرکزی نزدیک برای خرید شیرآلات ساختمانی خود می‌گردید؛ حتما به خیابان آیت الله کاشانی مراجعه کنید. چراکه بورس فروش انواع شیرآلات داخلی و خارجی را براحتی در این خیابان خواهید یافت.

شرق نشینان تهرانی و عزیزانی که دسترسی بهتر به شرق تهران دارند؛ نیز می‌توانند، قدیمی‌ترین و بزرگترین مرکز فروش شیرآلات و لوازم ساختمانی را در خیابان بنی هاشم شاهد باشند.

این بازار همان مکانی است که شما می‌توانید از ارزان‌ترین تا گران‌ترین و لوکس‌ترین شیرآلات را به تناسب بودجه خود خریداری کنید.

بورس و بازار اصلی شیرآلات ساختمانی در تهران

در این مطلب، بورس و بازار اصلی شیرآلات در تهران به این نحو شرح داده شد که: مرکز فروش شیرآلات در منطقه 3 تهران به خیابان شیرازی جنوبی اختصاص دارد.

بورس شیرآلات جنوب تهران را در خیابان زمزم و دولت آباد می‌توان یافت و از سویی بازار بزرگ تهران نیز در چهارراه گلوبندک، مرکز فروش انواع شیرآلات است.

از بورس شیرآلات تهران بنی هاشم گفتیم که یکی از قدیمی‌ترین بازارهای لوازم ساختمانی در شرق تهران است و سپس خیابان آیت الله کاشانی را به عنوان بورس شیرآلات غرب تهران به شما معرفی کردیم.

اگر شما نیز مرکز فروش شیرآلات دیگری در تهران می‌شناسید؛ خوشحال می‌شویم در بخش نظرات کاربران، با ما و دوستانمان به اشتراک بگذارید. تا همگی به آسانی خریدی لذت بخش را تجربه کنیم.