در حال حاضر خرید تتر و سرمایه‌گذاری بر روی آن به عنوان جایگزینی برای سرمایه‌گذاری بر روی دلار در ایران بسیار رایج شده و جذابیت‌های خرید و فروش این استیبل کوین در بازار تمامی ندارد. در این بین برخی از کاربران نیز به دنبال استفاده از سایر روش‌های کسب درآمد از تتر هستند. واقعاً چه روش‌هایی برای کسب درآمد از تتر وجود دارد و خرید و فروش تتر تنها راه برای این منظور است؟ در این مقاله در کنار شما هستیم تا در کنار خرید تتر به ارزیابی سایر روش‌های کم‌ریسک و پرسود سرمایه‌گذاری روی تتر بپردازیم؛ با ما همراه بمانید زیرا در انتهای این مقاله نکاتی درباره سرمایه‌گذاری روی تتر را خواهید شناخت که شما را نیز به جمع سرمایه‌گذاران و خریداران آن اضافه خواهد کرد.

کسب درآمد از تتر با نوسان گیری

اولین و رایج‌ترین روش برای کسب درآمد از تتر نوسان‌گیری است. نوسان‌گیری به این معنی که شما تتر را در قیمت‌های پایین و ارزان بخرید و در قیمت‌های بالاتر به فروش برسانید. خرید و فروش و نوسان‌گیری روی تتر معمولا برای بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت و میان‌مدت رایج است. برای یک بازه زمانی چند روزه تا چند هفته این روش می‌تواند سود خوبی برای شما به دنبال داشته باشد. سود حاصل از این روش سرمایه‌گذاری روی تتر به شدت به نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد ایران بستگی خواهد داشت.

 

کسب درآمد از تتر با هولد

22

بله هولد هم یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌توانید از آن برای رسیدن به درآمد از تتر استفاده کنید. بررسی آمارها نشان می‌دهد که قیمت تتر در بازه‌های زمانی طولانی‌مدت دائما در حل صعود بوده و نرخ قیمت دلار همسانی خوبی با نرخ تورم در کشور ما دارد. اگر شما سرمایه‌های ریالی خود را به تتر تبدیل کرده و آن را برای طولانی مدت نگهداری کنید، عملا با افزایش قیمت دلار به سود خواهید رسید.

استیکینگ تتر

استیکینگ بیشتر برای ارزهای دیجیتالی مناسب است که از الگوریتم اثبات سهام یا استیک در شبکه آنها استفاده شده باشد. اتریوم، پولکادات، لونا کلاسیک و اتم گزینه‌های خوبی برای این منظور هستند. اما در برخی از پلتفرم‌های بین‌المللی امکان استیکینگ تتر نیز برای کاربران فراهم شده است. در این حالت شما با فریز کردن توکن‌های تتر خود در پلتفرم مورد نظر می‌توانید به سود برسید. البته لازمه این روش سرمایه‌گذاری در وهله اول خرید تتر در یک صرافی داخلی است.

33

 

کسب درآمد از تتر با وام‌دهی

احتمالا درباره وام‌دهی در پلتفرم‌های دیفای در بازار کریپتوکارنسی نکاتی را شنیده باشید. در این پلتفرم‌ها شما می‌توانید توکن‌های خود را به افراد نیازمند آنها وام داده و در نهایت به سود برسید. سود حاصل از این فرایند بسیار مطمئن و کم‌ریسک خواهد بود. البته نکته بسیار مهم برای این روش کسب درآمد از تتر انتخاب یک پلتفرم ایمن و عاری از خطر است. در صورتی که شما دست روی پلتفرم ناایمنی بگذارید، چالش‌ها و ریسک سرمایه‌گذاری شما افزایش خواهد یافت.

معاملات اهرم دار تتر

یکی از جذاب‌ترین روش‌های رسیدن به سود با تتر استفاده از معاملات اهرم‌دار است. در این روش شما می‌توانید تا چند برابر سرمایه اولیه خود در بازار ترید کرده و با افزایش یا کاهش قیمت تتر به سود برسید. این روش حتی برای سرمایه‌های کم نیز سودهای بسیار جذابی ایجاد خواهد کرد. نکته مثبت این روش اینجاست که می‌توانید از پلتفرم‌های داخلی نیز برای انجام معاملات اهرم‌دار روی تتر استفاده کنید که امنیت سرمایه‌گذاری شما را افزایش می‌دهد.