به گزارش اکونا پرس،

لوازم خانگی توکار هوشمند ال جی به صورت اختصاصی در غرفه ای در قسمت Sommergarten در بیرون از نمایشگاه اصلی به نمایش درمی آیند. این غرفه تعاملی و آموزنده که شبیه باغی معلق طراحی شده جزئیات طراحی و کارایی این محصولات را در بزرگترین نمایشگاه تجاری اروپا برای مشتریان محصولات الکترونیکی مصرفی به نمایش می گذارد.
سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE به خاطر فرصت­های جدید در بازار محصولات بسیار پیشرفته آشپزخانه در اروپا عرضه شده ­اند. در توسعه این سری محصولات از طراحی و فناور­های پیشرفته این حوزه زیر نظر برترین متخصصان استفاده شده است. آشپزخانه­های جمع و جور در اروپا باعث شده تا تقاضا برای محصولات توکاری که باعث استفاده بهینه از فضای آشپزخانه می­شوند افزایش پیدا کند. با توجه به استراتژی ال­ جی برای بازار قدرتمند اروپا در زمینه لوازم خانگی پریمیوم، حفظ مزیت رقابتی در زمینه لوازم خانگی توکار پریمیوم برای ال­جی بسیار مهم است. سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال­جی به زودی در ایتالیا و دیگر بازارهای کلیدی اروپا نیز به نمایش درخواهند آمد.

سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال­ جی ترکیبی از ساخت تخصصی، طراحی نوآورانه، عملکرد قدرتمند، بازده بالا و خدمات پریمیوم و ممتاز هستند. به همین خاطر است که ال­ جی برای عرضه محصولات خود در اروپا از متخصصان ایتالیایی طراحی آشپزخانه، آقای Valcucine و Arclinea برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد در بهترین شکل استفاده کرده است. کار کردن با Valcucine  و Arclinea به ال­ جی این امکان را داد تا مفاهیم مینیمالیستی بودن، مخفی بودن و خودکار بودن را در یک قالب به خوبی جا دهد. این محصولات به گونه ­ای طراحی شده­ اند تا کاملا با فضای آشپزخانه­ های فعلی منطبق شده تا بهترین محیط آشپزی را برای سلایق مختلف اروپایی مهیا کرده به عنوان لوازم آشپزخانه سفارشی و یا استاندارد نیاز آنها را برطرف کند. سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال­جی با طراحی­های متنوعی شامل پنل پولیش شده بسیار زیبا، طراحی مینیمالیستی لاکچری، استیل ضد زنگ درخشان و مدل­هایی با طراحی استاندارد امروزی عرضه خواهند شد.

با سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال ­جی یک آشپزی متفاوت را تجربه کنید. این سری محصولات شامل اجاق­، اجاق­ گاز رومیزی، یخچال، ماشین ظرفشویی و قهوه ­ساز می­شوند. خانه­ دارها از قابلیت­های متنوع و پیشرفته اجاق ال­ جی شگفت زده خواهند شد. توانایی­هایی مثل پختن غذاهایی خوشمزه و سالم با فناوری بخار پیشرفته،  فناوری ProHeat™ برای پخت یکنواخت و متوازن غذا و البته قابلیت Speed Clean™  برای راحت و سریع تمیز کردن مواد غذایی پاشیده شده و کثیفی­ های داخل اجاق. همچنین ال­جی از اجاق­گاز دیواری با طراحی بی­نظیر و در شیشه­ای زیبا و همچنین ظرفشویی مجهز به فناوری بخار بسیار داغ رونمایی خواهد کرد.

قابلیت اتصال وای­فای باعث می­شود تا سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال ­جی کاملا با پلتفرم ­های هوش مصنوعی مثل دستیار گوگل و الکسای آمازون هماهنگ باشند. قابلیت اتصال هوشمند به کاربر این امکان را می ­دهد تا کارهای بیشتری را از راه دور انجام دهد. کارهایی مثل: به دنبال دستور غذا گشتن با نرم­افزارهایی مثل Innit ، SideChef و Drop ؛ فرستادن دستور پخت به اجاق گاز، گرم کردن اجاق گاز قبل از گذاشتن غذا در آن و البته تنظیم حالت درست پختن و نظارت بر تمام فعالیت­های لوازم آشپزخانه.

آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای ال­جی می­گوید: ما بسیار خوشحالیم که توانسته­ ایم سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE ال­جی را به بازار اروپا  معرفی کنیم. ما مطمئنیم که ترکیب فناوری هوشمند ما و لوازم خانگی هوشمند و پیشرفته، می­تواند به خوبی با برندهای قدیمی اروپا رقابت کند.