به گزارش اکونا پرس،

کسانی که جهرمی را میشناسند و فضای رسانه ای او را دنبال می کنند شاید کمتر دیده باشند تا جهرمی از مدیران زیر مجموعه خود تعریف و تمجید کند اما مدیر جوان فرودگاه پیام کیست و چه کاری کرده است که جهرمی از او تقدیر کرد؟

سعید زرندی رییس هیات مدیره و مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام همان مدیر جوان، بومی و البته پرتلاش و توانمندی است که حالا بعد از دوسال مدیریت با اغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام توانست وعده ای که ۲۰ سال از سوی مدیران استان البرز اعلام شده بود ولی محقق نشده بود را اجرایی کند.

زرندی در مهرماه سال ۱۳۹۵ و توسط محمود واعظی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد و همانموقع هم در فضای رسانه ای استان موجی از رضایت از انتصاب مدیر جوان و بومی ایجاد کرد.

زرندی از همان ابتدا به برنامه محوری و اعلام پروژه های مورد نظر خود پرداخت و قول هایی را داد که دور از ذهن می نمود و مخالفانی داشت که از سر عناد یا دلسوزی حرفهایش را غیر عملی و نشدنی می دانستند.

اواخر سال ۹۵ زرندی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را رسما اعلام کرد و گفت که تلاش خواهد کرد تا همه آنها را عملیاتی کند هرچند واقعا برنامه هایش بزرگ و دور از ذهن بود.

سال ۹۶ که شروع شد او با تیم جوانی که در اطراف خود جمع کرده بود با  قوت تمام کارها را به پیش می برد و روزی نبود که خبرهایی از تحولات عمده در این منطقه منتشر نشود. پروژه های متعدد مطالعاتی و عمرانی اجرایی گردید و زرندی همچنان بر تحقق وعده های خود و اجرای برنامه های خود پافشاری داشت.

حتی زمانی که در سال ۹۶ آذری جهرمی به وزارت رسید و تقریبا همه معاونین خود را تعویض کرد سعید زرندی از معدود کسانی بود که امکان ادامه همکاری با جهرمی را یافت و با سرعت مجموعه تحت مدیریت خود را به سمت توسعه پیش می برد..

سال ۹۶ به پایان رسید و تراز مالی شرکت پیام برای اولین سال عمر ۲۵-۳۰ ساله خود مثبت شد و پروژه ها یک به یک در حال اجرا و افتتاح بود.

حالا دیگر سرمایه گذاران بزرگ کشور منطقه پیام را بعنوان یک گزینه جدی برای هدایت سرمایه های خود یافته اند و نقش این منطقه در توسعه اقتصاد دیجیتال در وزارت ارتباطات شفاف و روشن ترسیم شده است.

انجام همه این تحولات در کمتر از دوسال زرندی را به نمونه موفق واگذاری مدیریت ها به جوانان تبدیل کرد و البته امروز هم که بخش مسافری فرودگاه پیام راه اندازی شد، مردم استان البرز را به داشتن مدیر بومی متعهد و متخصص امیدوارتر کرد.

زرندی بعنوان یک مدیر برنامه محور و استراتژیست برای ادامه مسیر پیام برنامه  ریزی نموده و نقشه راه ۲۰ ساله منطقه پیام را ترسیم کرده است.

مردم شریف البرز زودتر از وزیر جوان برای تقدیر از سعید زرندی دست به کار شدند و در رسانه های استان هشتک زدند #خداقوت_زرندی

باید هم اینگونه باشد، باید هم مدیریت به جوانان واگذار شود، اصلا راه دیگری وجود ندارد، #خداقوتوزیرجوان ، #خداقوتجهرمی ، #خداقوتزرندی ، #خداقوتجوانان_ایرانی .