به گزارش اکونا پرس،

 علی رغبتی در مورد آخرین اقدامات انجام شده در وزارت ورزش برای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها گفت: البته من خیلی در جریان این موضوع نیستم اما طبق آخرین اطلاعاتی که دارم، هنوز جمع بندی حاصل نشده است.

وی در این رابطه ادامه داد: هنوز تا زمان اتمام مهلت قانونی برای اجرای قانون فرصت کافی داریم. طی مدت زمانی هم که از ابلاغ قانون می گذرد، بررسی و اقداماتی داشتیم اما به خاطر کسالتی که آقای داورزنی با آن مواجه شدند، پیگیری کارها کمی متوقف شد. ان شاالله از امروز مجددا پیگیر خواهیم بود تا در مدت زمان قانونی تعیین شده بتوانیم به قانون عمل کنیم. 

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه ورزش وزارت ورزش با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ یک از بازنشسته های ورزش اعلام استعفا نکرده اند، خاطرنشان کرد: البته بعید است کسی قانون را زیر پا بگذارد. کار هم به جایی نمی رسد که وزارت ورزش بخواهد فردی را به خاطر بازنشستگی کنار بگذارد. همه افرادی که در ورزش مسئولیت دارند خودشان نسبت به قانون و اجرای آن اشراف کامل دارند. قطعا مدیرانی که قانون شامل حال شان بشود، خودشان نسبت به استعفا اقدام می کنند. 

رغبتی در مورد اقدامی که از طرفی برخی روسا برای اطلاع رسانی به نهادهای بین المللی انجام شده است نیز گفت: لازم نیست کسی از داخل ایران موضوع را به نهادهای بین المللی اطلاع دهد. اخبار در رسانه های مختلف وجود دارد و انعکاس های داخلی و خارجی خواهد داشت. علاوه بر این اگر در مورد چنین موضوعاتی، واقعیت را به نهادهای بین المللی اطلاع دهیم، می پذیرند و مشکلی پیش نمی آید. به هر حال قانون داخلی است که همه باید از آن تبعیت کنند. 

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه ورزش وزارت ورزش تاکید کرد که قانون منع به کارگیری بازنشسته ها قطعا در این وزارتخانه اجرا خواهد شد. /مهر