به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی صحا، نمایشگاه اتوکام اصفهان با حضور شرکت های فعال و مطرح در حوزه ICT کشور در فضایی بالغ بر 3500 مترمربع فضای نمایشگاهی در از امروز ۲۱ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

حوزه های سخت افزار، نرم افزار، خدمات دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت تبادل اطلاعات، مخابرات، اینترنت، آموزشی و پژوهشی عمده ترین فعالیت شرکت های حاضر در نمایشگاه اتوکام اصفهان است.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت نزدیک به ۲۰ سابقه فعالیت از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٥ تا ١٥ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای( اعم از نرم افزار و سخت‌افزار)، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی می‌پردازد.

در همین راستا صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) با توجه رسالت قانونی خود آمادگی ارائه تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه به شرکت فعال حوزه صنایع الکترونیک در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام اصفهان را دارد.

شرکت های فعال صنایع الکترونیک می توانند از تسهیلات شرکت در نمایشگاه داخلی و خارجی، نمونه سازی، تولید محدود و انبوه محصول، اخذ تاییدیه داخلی و بین المللی و ... بهره مند شوند.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام اصفهان به مدت 5 روز طی روزهای 21 تا 25 آبان ماه از ساعت 15 تا 21 در نمایشگاه بین المللی اصفهان دایر است.