به گزارش اکونا پرس،

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش حقوق ها در سال آینده خبر داده است، اظهار داشت: بعید می دانم سال آینده افزایش حقوق ها متفاوت از افزایش حقوق در سال جاری باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: برای افزایش حقوق ها در سال 98 از نسخه افزایش حقوق در بودجه سال 97 استفاده می شود و تغییر بیشتر اعمال نخواهد شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به نحوه افزایش حقوق ها در سال جاری، بیان داشت: در سال 97 طبق مصوبه مجلس، دولت موظف شد حقوق کارمندان را پلکانی افزایش دهد به عبارتی حقوق ها بین صفر تا 20 درصد افزایش یافت و هر که حقوق کمتری دریافت می کرد افزایش حقوق بیشتر داشت.

وی گفت: با مصوبه مجلس حقوق بالای 5 میلیون تومان افزایش نیافت و باقی حقوق ها براساس دریافت شان رتبه بندی و به صورت پلکانی بین صفر تا 20 درصد افزایش یافت.

لاهوتی تاکید کرد: با این حساب افزایش حقوق سال 98 نیز براساس نسخه ای که برای افزایش حقوق های سال 97 در نظر گرفته ایم، صورت می گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه  و محاسابت مجلس اظهارداشت: بعید به نظر می رسد که افزایش حقوق ها در سال 98 متفاوت از سال 97 باشد و بعید است که افزایش حقوق ها بیش از 20 درصد باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد باقر نوبخت در تشریح برنامه های اشتغال و تولید در حوزه کشاورزی که با حضور وزیر جهادکشاورزی برگزار شد گفت: دولت سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی را رعایت خواهد کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین در مورد افزایش حقوق کارمندان در سال آینده گفت: در سال 98 میزان افزایش حقوق کارمندان بیش از سال های 96 و 97 خواهد بود.

 از سوی دیگر دولت در نظر دارد در قالب بسته حمایتی حقوق کارمندان و مستمری بگیران زیر 3 میلیون را افزایش دهد اما هنوز جزییات این اقدام رسانه ای نشده است.