به گزارش اکونا پرس،

محمدمهدی مفتح در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود : بحث بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و بعد از آن درباره مصوبات در صحن علنی مجلس تصمیم گیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه برای سال 98 نیز باید تصمیم گیری شود در کمیسیون تلفیق باید مطرح ، بررسی و مصوب شود و در این کمیسیون درباره حامل های انرژی و نحوه توزیع آنها تصمیم گیری نشده است.

مفتح افزود: بررسی ما براساس لایحه دولت است و در این لایحه نیز برای سال آینده هیچ تفاوتی از نظر افزایش قیمت و نحوه توزیع حامل های انرژی نسبت به امسال در نظر گرفته نشده همچنین دولت پیشنهادهای خود را در این لایحه بدون سهمیه بندی ارائه کرده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق با تاکید براینکه نمایندگان دقیقا به مشکلات و نگرانی های مردم واقف هستند و بر مبنای آنها تصمیم می گیرند گفت : مردم نگران افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین نباشند چرا که ما به نفع مردم و مصلحت کشور تصمیمات لازم را در صحن علنی می گیریم.

مفتح ادامه داد: نمایندگان بر معیشت مردم و مسایل اقتصادی کشور اشراف کامل دارند و رویکرد آنان حفاظت از زندگی تمام اقشار جامعه است و مبنای تصمیماتی که برای سال آینده می گیریم به حداقل رساندن مشکلات مردم است.