به گزارش اکونا پرس،

بهروز نعمتی  در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه‌ملت  با تاکید بر اینکه در کشور هیچ امری به ویژه در حوزه معیشت عموم افراد نباید پوشیده از مردم باشد، گفت: رسانه‌ها باید با اعلام اخبار در مورد وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم را اگاه کنند، در این میان قطعا تلنگری هم به مسئولان زده می‌شود اما در نوع انتشار و بیان وضعیت ملاحظاتی را باید رعایت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس درباره قیمت کالاهای اساسی، تصریح کرد: بر هیمن اساس هفته آینده وزیر جهاد کشاورزی مهمان این فراکسیون خواهد بود، موضوعات توسط کمیته تخصصی جمع بندی و نظر مرکز پژوهش های مجلس هم در این مورد گرفته شده است.

وی افزود: نگرانی مردم به مسئولان و نمایندگان مجلس منتقل شده و ما پیگیر وضعیت آنها هستیم، لذا تلاش خواهیم کرد تا مانع افزایش نجومی  قیمت کالاهای اساسی  شویم اما ارتباط دادن این مسائل به برجام و طرح انتقاداتی بی‌اساس با هدف تخریب درست نیست.

نعمتی یادآور شد: در این موضوع می‌توان گفت که عدم اجرای  برجام  از طرف اروپایی‌ها یا تعلل در راه‌اندازی کانال مالی در نا به سامانی‌های اقتصادی یا افزایش قیمت‌ها تاثیر گذاشت است لذا نمی‌توان اجرای برجام و پایبندی ایران به تعهدات این توافق را علت این وضعیت برشمرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با این حال مدیریت التهابات جامعه ضروری است؛ بر همین مبنا سران سه قوه در جلسات متعدد و وزارتخانه‌های مختلف باید راهکارهایی را ارایه دهند که وضعیت جامعه سامان یابد و آرامش در جامعه تثبیت شود لذا در این وضعیت باید از بیان اظهاراتی که به التهابات دامن می‌زند پرهیز شود.