به گزارش اکونا پرس،
به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همایش اهدای ۸۰ هزارمین اسنادعلوی به محرومان و مستضعفان واجد شرایط با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری در تاریخ یکشنبه ۱۹ اسفندماه سال جاری در بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی برگزارخواهد شد.
درهمایش اهدای ۸۰ هزارامین اسناد املاک علوی به محرومان مسئولان کشوری ازاستان‌هایی که اسناد علوی درآن‌ها واگذار شده است حضوربهم خواهند رساند.
همچنین در این مراسم ۳ هزارفقره ازاسناد علوی به نمایندگان اهالی منطقه مراوه تپه واقع در شمال شرق استان گلستان واگذار خواهدشد.
اهدای اسناد علوی از اهم اقدامات بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی است که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است و در سال ۱۳۹۳ با حضور ریاست محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جناب مهندس سعیدی کیا در استان‌های مختلف کشور شاهد واگذاری اسناد علوی به محرومان بودیم.
گلستان-مازندران-آذربایجان شرقی-هرمزگان-گیلان-البرز-سمنان-زنجان- خوزستان-خراسان رضوی-خراسان شمالی-خراسان جنوبی-بوشهر-ایلام-اردبیل وآذربایجان غربی از جمله استان‌هایی هستند که در ۵ سال گذشته درآن‌ها حدود ۸۰ هزار اسناد واگذاری املاک علوی به محرومان و مستضعفان اهدا شده است.

همایش اهدای ۸۰ هزارامین اسناد املاک علوی برگزار می شود