به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با سرمایه ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین سال جاری اعلام کرد، در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸ هزار و ۳۴۴ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۸ هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۲۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال به ۸ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی نیز با افزایش ۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال معادل ۲۰ هزار و ۱۰۸ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال محاسبه شد.

«وخارزم» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۸۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال به مبلغ ۴۶۳ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۷۷ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی ایران دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۱۲ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال خریداری کرد.