بنابر اعلام یکتانت، در پاسخ به سوالپوش نوتیفیکیشن چیست؟ می‌توان عنوان کرد، پوش نوتیفیکیشن‌ها پیام‌های کوتاه تعاملی مشابه اس‌ام‌اس (SMS) هستند؛ با این تفاوت که در اکثر مواقع همراه با تصویر منتشر می‌شوند. در این نوع تبلیغات، برای کاربران پیام‌هایی ارسال می‌شود که مورد علاقه آن‌ها بوده یا مرتبط با موقعیت مکانی آن‌ها است. امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن به دستگاه‌های گوناگون مانند موبایل، تبلت و لپ‌تاپ وجود دارد که دسترسی به طیف وسیع کاربران را ممکن کرده است.

مزایای ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

۱- تبلیغات خود را برای کاربر مناسب ارسال کنید

عضویت در سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن با انتخاب کاربران انجام می‌شود. بنابراین شما کاربر درست را جذب خواهید کرد و هزینه‌های خود را در مسیر صحیح قرار خواهید داد.

علاوه بر امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر اساس علایق کاربران، می‌توان این تبلیغات را بر اساس موقعیت مکانی نیز ارسال کرد. پلتفرم یکتانت امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را با دقت بالا فراهم کرده است. حتی در برخی شهرها توانایی ارسال پوش نوتیفکیشن بر اساس موقعیت خیابانی که کاربر در آن قرار گرفته است نیز وجود دارد.

۲- اپلیکیشن خود را فعال نگه دارید

طبق یافته‌ها تا ۴۸ ساعت پس از نصب اپلیکیشن میزان استفاده از آن تا ۷۳ درصد کاهش می‌یابد. در این بازه زمانی و حتی پس از آن انجام اقداماتی برای بازگشت کاربران به اپلیکیشن ضروری است. با ارسال پوش نوتیفیکیشن می‌توانید کاربران قدیمی غیرفعال خود را به کاربران فعال بدل کنید. با تبلیغات پوش نوتیفیکیشنمی‌توانید بازگشت کاربر به اپلیکیشن را تا ۱۰ برابر افزایش دهید.

۳- نرخ تبدیل را افزایش دهید

در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نرخ تبدیل نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بالاتر است. زیرا پیام متناسب با سلیقه کاربر را ارسال می‌کنید و احتمال تبدیل شدن کاربر به مشتری را افزایش می‌دهید.

۴- مشتری را به درستی هدایت کنید

همان‌طور که پیش از این گفته شد، با دانستن علایق کاربران و موقعیت مکانی آن‌ها می‌توان به صورت اختصاصی تبلیغات را ارسال کرد. اما مراحل پس از کلیک مشتری نیز دارای اهمیت است. لازم است شما صفحه فرود مناسب را انتخاب کنید تا کاربر به آنچه مد نظر دارید برسد. با انتخاب لینک درست در پوش نوتیفیکیشن کاربر را به گونه به اپلیکیشن یا وب‌سایت دعوت کنید که ساعت‌ها در آن باقی بماند.

۵- در هر زمانی بازخورد بگیرید

در تبلیغات سنتی، بازخورد گرفتن حتی پس از گذشت زمان به سختی امکان‌پذیر بود. اما در تبلیغات پوشنوتیفیکیشن می‌توانید در هر زمانی به نتایج پوش نوتیفیشن ارسالی دسترسی داشته باشید. در کمپین تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن یکتانت، می‌توانید آمار پوش نوتیفیکیشن‌های ارسالی را مشاهده کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

۶- آگاهی نسبت به برند خود را بالاتر ببرید

با ارسال پوش نوتیفیکیشن کسب‌وکار شما، حتی در صورت عدم عضویت کاربر آگاهی او از برند افزایش میابد و برند شما شناخته‌شده‌تر می‌شود. کسانی که عضو پوش نوتیفیکیشن می‌شوند نیز، با ادامه روند ارسال به برند شما وفادارتر می‌شوند.

ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

مانند تمام امورات و اقدامات، ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی نیازمند رعایت اصولی است. برخی نکات را باید در محتوای تولید شده رعایت کرد. مانند تعداد کاراکتر عنوان، سایز عکس، طول متن و …. برای محتوای تولید شده نیز باید مواردی را مد نظر قرار داد که در این مورد دانستن پرسونای مخاطب بسیار کمک کننده خواهد بود. پس از آماده شدن محتوا نیز لازم است بازه‌های زمانی ارسال پیام و تعداد دفعات ارسال مورد توجه قرار گیرد و به دقت تعیین شود.

پلتفرم تبلیغاتی یکتانت استفاده از پوش نوتیفکیشن برای کمپین‌های تبلیغاتی را برای شما فراهم کرده است. در کمپین تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن یکتانت امکان ارسال پیام شما به میلیون‌ها کاربر به آسانی ممکن است. یکتانتپلتفرم تبلیغات آنلاینی است که با طیف وسیعی از رسانه‌ها و تبلیغ‌کنندگان همکاری دارد. در حال حاضر رسانه‌هایی نظیر خبرگزاری مهر، سایت زومیت، خبرگزاری فارس و دنیای اقتصاد یکتانت را برای همکاری انتخاب کرده‌اند.

با یکتانت امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر اساس موقعیت مکانی را خواهید داشت و پیشنهادات بهتری به کاربران خود خواهید داد. حتی امکان ارسال پیام برای کسانی که اپلیکیشن خاصی را روی دستگاه خود نصب کرده‌اند نیز وجود دارد. با یکتانت می‌توانید به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید.