به گزارش اکونا پرس،

 قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به قیمت ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان فروخته شد که ۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز گران‌تر شده است و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم چهار میلیون و ۷۰ هزار تومان فروخته شد که ۴۰ هزار تومان گران تر از روز دوشنبه بود.

قیمت نیم سکه هم امروز دو میلیون و ۹۰ هزار تومان بود که ۱۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته گران تر شده بود و ربع سکه هم با افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه یک گرمی هم ۸۶۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز اندکی افزایش یافته و ۴۱۳ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت ها در بازار جهانی هم افزایش یافته و هر اونس طلا بیش از ۱۵۳۰ دلار معامله شده است.

قیمت ارز افزایش یافت

اما امروز قیمت ارز با افزایش همراه بود و بر همین اساس بانک‌ها امروز (۱۲ شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۹۷ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰۰ تومان افزایش داشته است.

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۳۵۶ تومان خریداری می‌شود که قیمت این ارز نیز نسبت به دیروز با افزایش حدود ۵۰ تومانی همراه بوده است. قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۵۹۷ تومان است.

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۱۸ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

منبع: ایسنا