به گزارش اکونا پرس،

عباس تابش ، شامگاه چهارشنبه در بازدید از خط تولید شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) در اراک افزود: در ثبت و نگهداری محصولات فلزی در سامانه جامع انبارها باید ورودی و خروجی بار با یکدیگر همخوانی داشته باشند و در این صورت می توان علاوه بر جلوگیری از احتکار محصولات فلزی، نسبت به تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی پایین دستی نیز گام برداشت.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  اظهار داشت: تامین حقوق مصرف‌کنندگان و وجود محصولات فلزی در بازار مهمترین هدف این سازمان در ثبت محصولات فلزی در سامانه جامع انبارها است که نتیجه این اقدام در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود.

تابش بیان کرد: شرکت ایرالکو یکی از بزرگترین واحدهای تولید آلومینیوم در کشور محسوب می‌شود و با وجود مشکلات اقتصادی اکنون بالاتر از ظرفیت اسمی خود تولید می‌کند که جای تقدیر از کارکنان و تیم مدیریتی این واحد تولیدی دارد.

وی اضافه کرد: شرکت ایرالکو در تامین مواد اولیه خود با مشکلاتی مواجه است که در آینده ای نزدیک با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع می‌شود.

دیدار با استاندار مرکزی، بازدید از شرکت کمباین سازی اراک و شماری از واحدهای تولیدی شهرستان ساوه از دیگر برنامه‌های سفر یک روز رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به استان مرکزی است.

حمایت از تولیدات داخلی و افزایش آن و حمایت از مصرف کنندگان دربرخورد با نوسانات غیرمعمول و همکاری سازمانهای ذیربط در تشویق امر صادرات و بازاریابی از طریق تعیین، تعدیل، تثبیت و کنترل قیمت تولیدات و خدمات و کالاهای وارداتی داخلی و انجام تحقیقات و بررسی لازم و ارائه طرحهای ضروری درجهت متعادل ساختن کالاهای وارداتی و تولیدی از اهداف سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است

لازم بذکر است ازدیگر برنامه سفر دوروزه معاون وزیر صمت به استان مرکزی 

جلسه با هیئت مدیره و مدیر عامل کمباین سازی ایران و بازدید از شرکتهای ایرالکو .زرین رویال.نیکسان صنعت والهام طب در شهرستان ساوه از جمله برنامه های سفر دوروزه دکتر تابش به استان مرکزی است.