به گزارش اکونا پرس،

علی جواهرچیان رئیس هیات مدیره داپ‌اَپ با بیان این مطلب افزود: از ابتدای شروع به کار این اپلیکیشن با تمامی اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی مکاتبه و مذاکره شد و با استقبال و همراهی قریب به اکثریتی ایشان همراه شد.

وی در مراسم رونمایی از کیف پول اعتباری این اپلیکیشن با بیان اینکه برای نخستین بار در ایران، پلتفرم کش بک یا پاداش نقدی خرید با نام تجاری "داپ اَپ" طراحی شده است،‌گفت: این پلت‌فرم ‌ با مشارکت نظام بانکی کشور طراحی و راه‌اندازی شده و در آن اصناف طرف قرارداد با داپ اَپ، برای هر تراکنش داپ اَپی درصدی تخفیف در نظر می‌‌گیرند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار کسب و کار در تهران شامل کالا و خدمات مشمول این طرح هستند،از برنامه‌ریزی برای ملی‌شدن طرح پاداش نقدی و گسترش آن به تمامی شهرهای کشور خبر داد و افزود:‌ نمایندگی های استانی یزد و کرمان و اصفهان واگذار گردیده و سایر استانهای مختلف کشور درحال اعتبارسنجی هستند تا بتوان زمینه توسعه طرح پاداش نقدی خرید را در تمامی شهرهای کشور فراهم کرد.

جواهرچیان با اشاره به سهولت استفاده از داپ اَپ گفت:همه افراد می‌‌توانند با ثبت یک یا چند کارت بانکی عضو شبکه شتاب در اپلیکیشن داپ اَپ و خرید از اصناف طرف قرارداد و انجام تراکنش در کارتخوان‌‌های عضو طرح، هر روز از ۴ تا ۱۴ درصد از کل مبلغ خرید خود را به عنوان پاداش خرید به صورت نقدی دریافت کنند. 

وی تصریح کرد:‌ نزدیکترین فروشگاه‌ها و اصناف طرف قرارداد به محل استقرار هر مشتری، روی نقشه در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. صاحبان کسب و کار و اصناف نیز علاوه بر اینکه به واسطه معرفی در اپلیکیشن داپ اَپ، رونق گرفته و مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند؛ در ازای کسب امتیاز لازم می‌توانند از سایر تسهیلات متنوع و جذاب این طرح بهره‌‌مند شوند.

رئیس هیات مدیره و بنیان‌گذار داپ‌اَپ با بیان اینکه در هنگام ثبت کارت بانکی تنها شماره ۱۶ رقمی نیاز است و اطلاعات محرمانه و رمز دوم یا سایر مشخصات مشتری مورد نیاز نیست؛اظهار کرد:‌ پرداخت پاداش نقدی در کمتر از ۲۴ ساعت و درساعت ۹ صبح روز بعد از خرید به حساب آنها برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه این طرح انقلابی در صنعت خرده فروشی است، اظهارکرد: در تمام دنیا دبیت‌کارت یا کارت‌های اعتباری مختلف وجود دارد و پروسه دریافت آن از سیستم ‌بانکی چندان آسان نیست اما ما با همکاری ایزی‌پی ابتدا کیف پول را ایجاد و ۱ تا ۵ میلیون تومان به فرد اعتبار داده می‌شود تا بتواند براساس این اعتبار خریدهای خود را انجام دهد. افراد وارد سایت شده و پس از درج اطلاعات در کمتر از ۲۴ ساعت برای آنها پیامک ارسال می‌شود تا اعتبارسنجی شوند و پس از تایید نظام بانکی، اعتبار  در کمتر از ده روز به ایشان تخصیص داده خواهد شد.

جواهرچیان درباره شیو‌های پرداخت در فروشگاهها خاطرنشان کرد:‌ شیوه‌های مختلفی برای روش پرداخت پیش‌بینی شده است از جمله اینکه تمامی فروشگاه‌های داپ اَپ مجهز به کیوآر کد هستند و می‌توانند آن را اسکن کنند. شناسه پرداخت نیز یکی از روش‌های پیش‌بینی شده است.

وی افزود:‌ تمامی پذیرنده‌ها و اصناف اپلیکیشن، شناسه پرداخت ویژه اصناف داپ اَپ را دارند و موقع خرید مشتری و مشخص شدن مبلغ فاکتور با اسکن کیوآر کد مبلغ از حساب کیف پول مشتری برداشت می‌شود. همچنین درداخل اپلیکیشن، امکان سرچ نام فروشگاه وجود دارد و مشتری می‌تواند به صورت اتوماتیک شناسه پرداخت را مشاهده و نسبت به واریز اقدام کند.

رئیس هیات مدیره داپ‌اَپ اظهار کرد:‌ به اعتبار داده شده کارمزد تعلق نمی‌گیرد و مشتری تا ابتدای ماه بعد از خرید خود، فرصت پرداخت دارد.

وی از خدمت دیگر داپ اَپ خبر داد و افزود:‌ مشتریان سازمانی و دولتی نیز در این طرح پیش‌بینی شده است که می‌توان به افراد وام خرید فوری با بازپرداخت ۶ ماهه و به میزان دوبرابر حقوق دریافتی کارکنان ارایه داد. از سوی دیگر وام خرید ۵۰ میلیونی با بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز در این طرح پیش‌بینی شده است که نرخ سود آن تنها 2 درصد است.

وی عنوان کرد:‌ سهام عدالت نیز می‌تواند ضامن تسهیلات داپ اَپ باشد و این آمادگی از سوی داپ اَپ وجود دارد.

جواهرچیان با بیان اینکه ماهانه حداقل ۱۰۰۰ کسب وکار در تهران به این طرح می‌پیوندند، خاطرنشان کرد:‌ کارمندان سازمان‌ها و ارگان‌های خصوصی یا دولتی که سازمان آنها متقبل تعهد شود می‌توانند از اعتباری که داپ اَپ در این طرح پیش‌بینی کرده است استفاده کنند و نیازی هم به ارایه ضامن و پرداخت چک نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۲۹ گروه صنفی اعم از کالا و خدمات به داپ اَپ پیوسته‌اند، اظهار کرد:‌ از سوپرمارکت وکافه و خدمات پزشکی تا مطب‌ها، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی و کسب و کارهای خدماتی به این طرح پیوسته‌اند و این امیدواری وجود دارد که این طرح ملی بتواند راحتی و آسایش بیشتری برای مردم به همراه داشته باشد.

رئیس هیات مدیره و بنیان‌گذار داپ‌اَپ  از انعقاد قراردادی بزرگ با نیروهای مسلح خبر داد و افزود: به زودی ۴ و نیم میلیون نفر از نیروهای مسلح عضو سامانه داپ اَپ خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه  برای درگاه‌های آنلاین نیز درگاه پرداخت داپ اَپ - ایزی پی را راه‌اندازی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد:‌ چشم‌انداز توسعه ما این است که طی ۱۸ ماه آینده ۲۰ استان و در ۲۴ ماه آینده تمامی مراکز استان‌ها عضو داپ اَپ شوند.