به گزارش اکونا پرس،

معاون تولید شرکت زامیاد با اعلام این خبر افزود: این شرکت همزمان با فعال‌سازی ظرفیت‌ های موجود تولید و تعامل پیوسته با شرکت‌ های تامین‌کننده قطعات، توانست در بخش خودروهای تجاری سبک ۳۰ هزار دستگاه انواع محصولات سبک تجاری را تا دوم بهمن سال ۹۹ تولید کند.

ایرج خسروداد ثبت این تعداد از تولید انواع وانت در شرکت زامیاد را در شرایطی دانست که تحریم و اپیدمی بیماری کرونا، بسیاری از برنامه های در نظر گرفته شده در فرآیندهای تامین، پشتیبانی و مالی را با چالش جدی روبرو کرده است.

خسروداد همچنین خاطرنشان کرد: شکستن رکورد تولید روزانه و ماهانه، بخشی از برنامه جامع تولید این شرکت بود که در سال "جهش تولید" و با حمایت ها و تدابیر مدیریت ارشد گروه سایپا و همدلی و تلاش مجموعه همکاران زامیاد تحقق یافت.

معاون تولید شرکت زامیاد در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت به همراه حفظ و ارتقاء تیراژ تولید، توجه به ارتقاء استاندارد ۸۵ گانه خودرو و افزایش کیفیت محصولات خود را به عنوان یک اصل مهم دانسته است، تاکید کرد: برای تحقق این امر مهم، ارتباط و تعامل با سازمان ها و نهاد های نظارتی از جمله سازمان ملی استاندارد و سازمان و محیط زیست را بسط و گسترش داده است.

خسروداد با تاکید بر اینکه شرکت زامیاد علاوه بر افزایش داخلی سازی محصولات خود، اقدامات مهمی در حوزه های توسعه محصول و فروش محصولات خود در دستور کار دارد، یادآور شد: افزایش سبد محصولات خود در انواع سگمنت ها به ویژه در حوزه خودروهای سبک تجاری و ارائه شیوه های متنوع فروش، بخشی از برنامه ریزی این شرکت همزمان با افزایش تولید تا پایان سال جاری می باشد.

معاون تولید شرکت زامیاد در خاتمه یادآور شد: این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در عرصه تولید انواع خودروهای تجاری همواره نقش به سزایی در توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای، مسافری و عمومی کشور داشته است و این امیدواری می رود که با توجه به استراتژی کلان در نظر گرفته شده در مجموعه گروه خودروسازی سایپا و شرکت زامیاد، میزان سهم بازار این شرکت در حوزه خودروهای تجاری افزایش یابد.