به گزارش اکونا پرس،

در این نشست که در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ در سالن همایش‌های کمیته امداد امام‌خمینی(ره) همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه برگزار شد، مقامات و مسئولان کشوری همچون علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی‌، ستاری معاون علمی و ‌فناوری رئیس‌جمهور، حمیدرضا ترقی عضو هیأت‌امنای کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و... نیز حضور داشتند. در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از نخبگان و استعدادهای برتر کشور تجلیل شد.

همچنین در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و در ادامه اجرای طرح موفق توزیع بسته‌های معیشتی طی ماه‌های گذشته، این بنگاه اقتصادی خصوصی، دو میلیون و ۲۰۰ هزار سبد کالای معیشتی شامل اقلام غذایی برنج، مرغ، روغن و ماکارونی را با همکاری کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و با هدف ارتقای سطح معیشت در چهار مرحله با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شأن و تکریم مددجویان، میان ایشان توزیع کرد.

گفتنی است در سال‌های اخیر شرکت رفاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و اقتصادی کلان قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها می‌توان به قوه قضاییه، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک ملی ایران در قالب اجرای طرح یاری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک‌های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان، شرکت تخفیفان(نت‌برگ) و ... اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.