ممکن است همه سفرهای مشهد زیارتی نباشد؛ این شهر به لطف مکان‌های خاص نظیر مراکز خرید و پاساژها، پارک‌های آبی، بناهای تاریخی، رستوران‌های باکیفیت و... مسافرانی را به خود جذب می‌کند. مشهد یکی از بزرگ‌ترین کلان‌شهرهای ایران است. این شهر سالانه افراد زیادی را به خود جذب می‌کند و در طول سال تورهای زیادی به مشهد مقدس انجام می‌شود؛ از تورهای مشهد می‌توان به تور مشهد، تور مشهد هوایی، تور مشهد از تهران و... اشاره کرد. محل اسکان در طول سفر برای بسیاری از افراد مساله‌ای مهم محسوب می‌شود، به همین منظور مشهد پر از هتل‌های لوکس، سوئیت آپارتمان‌های خوب و... است.

قیمت تورهای مشهد                                                                                                                

برای سفر به مشهد مقدس ابتدا باید قصد سفر خود را مشخص کنید که آیا به منظور کار به این سفر می‌روید یا به هدف تفریح و خوش‌گذرانی علاقه به این سفر دارید. و تا چه میزان می‌خواهید برای این سفر هزینه کنید. خرید یک تور ارزان و مناسب می‌تواند عاملی مهم برای سفر به این شهر باشد؛ اما چگونه یک تور مناسب تهیه کنیم؟ قیمت تور مشهد از اصفهان یا سایر شهرها به‌دلیل نوسانات دلار قیمتی مشخصی ندارد و عوامل زیادی در قیمت این تور تاثیر می‌گذارند. عواملی همچون کیفیت و ستاره‌های هتل، روز سفر از نظر شلوغی در هفته،  فصل‌های مناسب و خوش آب‌وهوای مشهد، زمان و کیفیت پرواز، نوع تور(زمینی یا هوایی)، رفتن به مکان‌های دیدنی با تور مثل شاندیز و طرقبه و...، ترنسفر فرودگاهی یا راه‌آهن، وعده‌های غذایی با هتل، بلیط یک طرفه یا رفت‌وبرگشت و... تاثیر زیادی در قیمت پایانی این تور دارد.

Untitled1

تور مشهد هوایی همه روزهای هفته انجام می‌شود؛ به‌دلیل شلوغی این خط هوایی پروازهای چارتری زیادی صورت می‌گیرد که قیمت بسیار مناسبی نسبت به پروازهای سیستمی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت تور مشهد از تهران و دیگر شهرها به علی بابا تور مشهد مراجعه کنید و با وارد کردن تاریخ سفر از آخرین قیمت تورها رو بر اساس هتل و امکانات دیگر مطلع شوید.

تورهای لحظه آخری مشهد

با توجه به این نکته که تور مشهد هوایی جز خط‌های شلوغ هوایی کشور است، مردم دوست دارند تور با کیفیت بالا و قیمتی مناسب را با هواپیما تهیه کنند. دلیل ارزان بودن این تور فقط تکمیل ظرفیت این تور است. به‌طور معمول این تورها از ظرفیت کمی برخوردار بوده و برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. شما می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهای موجود را ببینید. برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر می‌توانید گزینه لحظه آخری را انتخاب کنید تا لیستی از تورهای لحظه آخری مشهد را ببینید.

تفریح در مشهد

 معمولا تورهای زیارتی مسافران و زائران را به جای دیدنی مشهد و جاذبه‌های تاریخی این شهر نمی‌برند؛ پس با آشنا شدن با چندی از این مکان‌های قدیمی و زیبا می‌توانید سفری جذاب‌تر و خاص‌تر داشته باشید. در تورهای مشهد علاوه‌بر زیارت، برای تفریح و سیاحت نیز اماکن و مراکز متعددی در داخل و اطراف شهر وجود دارد؛ مراکزی که امروزه باعث محبوبیت هرچه بیشتر این شهر بین گردشگران شده است. سرزمین موج‌های آبی مشهد مثال خوبی برای جاذبه‌های تفریحی مشهد به‌شمار می‌آید. طرقبه، کوهسنگی، باغ‌وحش وکیل آباد، باغ ملی مشهد، دره هفت حوض، دهکده شاندیز، سد چالیدره، باغ گیاه شناسی، آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادر شاه و... نیز از معروف ترین اماکن تفریحی مشهد هستند که باید چند روزی از سفر خود برای دیدن همه این مکان‌های دیدنی صرف کنید. بیشتر این مکان‌ها در تورهای مشهد وجود ندارد و درصورت تمایل باید خودتان به این مکان‌ها بروید.

Untitled2

بهترین زمان مسافرت

فصل بهار یکی از بهترین زمان‌های مسافرت از نظر آب‌وهوایی به مشهد است. هوا در این فصل بسیار معتدل و مطلوب به‌نظر می‌رسد؛ شما به راحتی می‌توانید به گردش شهری بروید و مکان‌های دیدنی این شهر را ببنید. یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های سفر به مشهد در ماه فرودین است. اگر قصد مسافرت در این فصل را دارید، می‌توانید در ماه اردیبهشت به این شهر زیارتی بروید. در این ماه قیمت تورها بسیار مناسب بوده و مراکز خرید، هتل‌ها و... از تخفیف‌های ویژه‌ای برای مسافران برخودار هستند.

هوای مشهد در فصل تابستان بسیار گرم و خشک می‌شود. این فصل هم یکی از شلوغ‌ترین فصل‌های مشهد است. در این فصل به‌دلیل تعطیلی مدارس و بعضی از مشاغل این شهر، یکی از اصلی‌ترین مقصدهای سفر میان ایرانی‌ها می‌شود. در تابستان محیط مراکز خرید، صحن‌های حرم و... همگی با تهویه هوا و کولر خنک خواهند شد؛ پس نیازی نیست برای گرمای هوا نگران نباشید. در این فصل یکی از محبوب‌ترین‌ تورهای ایران تورهای هوایی مشهد از تهران است.

قیمت تور با هواپیما

پروازهای سیستمی از پروازهای چارتری گران‌تر هستند؛ البته کیفیت پروازهای سیستمی نسبت به پروازهای چارتی بهتر است. معمولا پروازهای سیستمی با هواپیمای ایرباس انجام می‌شود؛ ولی این موضوع ثابت نیست و در پروازهای چارتری مشهد هم امکان استفاده از خدمات خوب و هواپیمای مناسب وجود دارد. تورهای زیادی در سال به مقصد شهر مشهد انجام می‌شود؛ نظیر تور مشهد، تور مشهد از تهران و... که بیشتر این تورها با هواپیما هستند.