اغلب مشتریان و مراجعان جدید یک نمایشگاه با دریافت یک هدیه سر ذوق می‌آیند. هدایای تبلیغاتی مختلفی برای این کار وجود دارد. توجه داشته باشید این هدایا بهتر است متناسب با فعالیت سازمان‌ها باشند؛ اما این مورد الزامی نیست.

در این رابطه باید بدانید محصولات تبلیغاتی در اندازه و قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که با توجه به بودجه هر شرکت قابل خریداری هستند. برای آنکه در نمایشگاه‌ها موفق شوید و به خواسته خود برسید، پیشنهاد می‌دهیم در ادامه ما را همراهی کنید. زیرا چند نمونه از این هدایا را معرفی خواهیم کرد.

جذاب ترین هدایای نمایشگاهی و همایشی

محصولات تبلیغاتی در شناساندن برند و فعالیت سازمان‌ها تاثیر بسزایی دارند. همچنین برخی از این محصولات به‌ عنوان هدایای مدیریتی به‌ شمار می‌روند. اغلب این‌گونه از هدایا شامل ست ‌های گران‌قیمت محصولات چرمی یا صنایع‌دستی هستند.

همچنین برای تشکر از کارمندان و مشتریان قدیمی، استفاده از ست‌های گران‌قیمت پیشنهاد می‌شود؛ اما برخی از این هدایا برای مراجعان جدید سازمان‌ها و نمایشگاه‌ها تهیه می‌شوند. اغلب این‌گونه محصولات اندازه کوچکی دارند. همچنین چندان گران‌قیمت نیستند. زیرا باید به تعداد بالایی تهیه شوند که به تمامی مراجعان تعلق گیرند.

برخی از سازمان‌ها در نمایشگاه‌ها مسابقاتی برگزار می‌کنند. از این‌رو برای برنده مسابقه یک هدیه باارزش از کالاهای خود یا دیگر اقلام مشابه تدارک می‌بینند. از این طریق در ذهن مشتری یا برنده مسابقه ماندگار می‌شوند. برخی دیگر از شرکت‌ها نیز برای تشکر از مشتریان با سابقه خود، آن‌ها را به این نمایشگاه‌ها دعوت و با استفاده از هدایای سازمانی از آن‌ها تشکر می‌کنند.

بنابراین ما در ادامه به معرفی برخی از این هدایای نمایشگاهی و همایشی می‌پردازیم که شما نیز با استفاده از این ایده‌ها، به‌راحتی توسط مخاطبان شناخته شوید و مشتریان سابق را حفظ کنید:

فولدرهای تبلیغاتی و جاودان شدن برند!

یکی از پرطرفدارترین هدایای نمایشگاهی و همایشی مدرن، فولدرهای تبلیغاتی هستند. به طوری که اغلب این محصولات در همایش‌ها و سمینارها به‌عنوان هدیه به مراجعان داده می‌شوند.

در این رابطه باید بدانید مدل‌های مختلفی از این کالاها وجود دارد. برخی از آن‌ها با جنس‌های پارچه‌ای و برخی دیگر با جنس چرمی تولید می‌شوند. از این‌رو قیمت این محصولات ممکن است متغیر باشد.

تعدادی از این فولدرهای تبلیغاتی دارای برگه یادداشت، جاکلیدی، ماشین حساب و خودکار نیز هستند. از این‌رو تاثیر زیادی در مراجعان خود دارند. بدون‌شک این نوع هدایای تبلیغاتی با هر کسب وکاری مناسبت دارند و مشتریان از آن استقبال می‌کنند.

لازم به ذکر است امکانات درون هر یک از این فولدرها با توجه به سلیقه سفارش‌دهنده قابل تغییر است. اگر مراجعان شما در نمایشگاه‌ها دانشجویان هستند، به جرات باید بگوییم سفارش کامل‌ترین نوع فولدر برای این افراد بسیار کاربردی است.

با جاکلیدی تبلیغاتی مشتریان بیشتری جذب کنید!

یکی از ارزان‌ترین هدایای نمایشگاهی و همایشی، جاکلیدی‌ها هستند. البته این محصولات در جنس‌های چرمی نیز تولید می‌شوند. همچنین برخی از آن‌ها به صورت کیف‌های کوچکی هستند که چندین کلید را در خود محفوظ نگه می‌دارند.

از سال‌های دور تا به امروز جاکلیدی در لیست هدایای سازمانی قرار داشته است. همچنین این اقلام بسیار پرمصرف هستند و هر فردی حداقل به یک جاکلیدی همراه خود نیاز دارد. قابل ذکر است این کالا در ست هدیه مدیریتی نیز قرار می‌گیرد.

در واقع شرکت‌ها برای آنکه در همایش‌های بین‌المللی از مدیران بلندمرتبه خود تشکر کنند، این کالا و دیگر موارد مشابه را در یک جعبه قرار می‌دهند. به طوری که بسیاری از سازمان‌ها با اهدای این جعبه‌ها به مدیران از زحمات آن‌ها تشکر می‌کنند.          

ساک دستی، هدیه نمایشگاهی پرکاربرد

آیا قصد دارید با کم‌ترین هزینه به تمامی مشتریان خود هدایای نمایشگاهی و همایشی بدهید؟! توصیه می‌کنیم از ساک‌های دستی استفاده کنید. این محصولات اغلب پارچه‌ای هستند. همچنین روی آن‌ها برند، لوگو، نام شرکت، آدرس و دیگر موارد مشابه درج می‌شود. به همین دلیل مشتریان همواره با دیدن این ساک‌ها به یاد کسب وکار شما می‌افتند.

این هدایای بسیار پرکاربرد هستند و هر فردی در کیف خود به یک ساک دستی نیاز دارد. زیرا این محصولات برای حمل ظرف غذا، کتاب و دیگر کالاها به کار می‌آیند. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم از خرید ساک‌های تبلیغاتی غافل نشوید!

همچنین جالب است بدانید این ساک دستی ها بسیار ارزان‌قیمت هستند. در واقع اگر شرکتی قصد ندارد بین مشتریان خود تفاوتی بگذارد، این محصول را تهیه می‌کند. به این منظور هر زمان که فردی از آن شرکت خریدی داشته باشد، کارمندان محصول خریداری‌شده را در این ساک‌ها می گذارند. با این حساب به‌راحتی تبلیغ فعالیت خود را نیز می‌کنند.

لیوان های تبلیغاتی، هدایای همایشی ماندگار

از دیگر اقلام کاربردی که به‌عنوان هدایای نمایشگاهی و همایشی استفاده می‌شوند، ماگ و لیوان‌ها هستند. این محصولات به صورت پلاستیکی یا سرامیکی تولید می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

در دنیای مدرن امروز هر فردی در خانه یک لیوان جداگانه دارد؛ به همین دلیل افراد زیادی به دنبال داشتن لیوان‌های رنگی و مختلف هستند. در این رابطه باید بدانید اغلب لیوان‌های تبلیغاتی تاثیر فراوانی در مشتریان همایش‌ها دارند؛ زیرا بسیار کاربردی هستند. همچنین هر زمان که مشتری از این محصولات استفاده کند به یاد هدیه‌دهنده و برند شما می‌افتد.

فلش مموری، مدرن ترین هدیه نمایشگاهی

بدون‌شک یکی از مدرن‌ترین هدایای سازمانی، فلش مموری‌ها هستند. این کالا نه‌تنها به کار مشتریان جوان می‌آید بلکه تمامی افراد جامعه در هر سنی که باشند به یک فلش مموری نیاز دارند.

همچنین فلش‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر یک ظرفیت به‌خصوص و طرح خاصی دارند. برخی از این محصولات نیز در اشکال مختلفی همچون قلب، مستطیل، مربع و دیگر شکل‌های جالب طراحی و ساخته شده‌اند. از این‌رو نظر جوانان را بیش از دیگر هدایا به خود جلب می‌کنند.

بنابراین اگر به دنبال یک راه آسان برای شناساندن کسب وکارتان به دیگران هستید، بخشی از فعالیت‌های خود را در قالب یک یا چند فایل در این فلش‌ها بریزید و به دیگران هدیه دهید. مطمئن باشید با این کار از دیگر رقبای خود پیشی می‌گیرید.

Untitled1

 

خودکار تبلیغاتی، هدیه ای قدیمی و در عین حال مدرن

خودکارهای تبلیغاتی یکی از پرمصرف‌ترین و البته ارزان‌ترین هدایای نمایشگاهی و همایشی هستند. این محصولات مورد استفاده همگان قرار می‌گیرند و هر فردی به یکی از این خودکارها نیاز دارد. به همین دلیل هر سازمان یا شرکتی که در نمایشگاه حضور دارد، حداقل باید یک خودکار تبلیغاتی به‌عنوان هدیه به مراجعان خود بدهد.

خودکارهای تبلیغاتی شامل چند دسته از جمله خودکارهای پلاستیکی، فلزی، مدیریتی و خودکارهای گران‌قیمت هستند. به طوری که اگر قصد دارید یک ست هدیه مدیریتی را آماده کنید و به مدیران خود هدیه دهید، از خودکارها یا روان‌نویس‌های گران‌قیمت و مارک استفاده کنید. همچنین از دیگر مدل‌های خودکار تبلیغاتی برای جذب مشتری می‌توانید استفاده کنید.

سررسید و تقویم، هدایای جدید همایشی

نمایشگاه‌ها یا همایش‌هایی هستند که پیش از شروع سال جدید یا اوایل سال برگزار می‌شوند. به طوری که اغلب شرکت‌هایی که قصد رونمایی از محصولات یا خدمات جدید خود را برای سال جدید دارند، در این همایش‌ها شرکت می‌کنند.

یکی از اقلامی که با شروع سال جدید بسیار کاربرد دارد و مورد استفاده تمامی افراد جامعه قرار می‌گیرد، سررسید و تقویم‌ها هستند. تقویم‌ها در انواع مختلف جیبی، رومیزی و دیواری به صورت کاغذی یا مقوایی تولید می‌شوند. همچنین برخی از آن‌ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شده‌اند و بسیار باکیفیت و زیبا هستند.

در این رابطه باید بدانید سررسیدها نیز از کالاهای بسیار پرمصرف در بین کارمندان و دانشجویان به شمار می‌روند. از دیگر ویژگی‌های این محصولات این است که در جلدهای مقوایی یا حتی چرمی تولید می‌شوند و این ویژگی باعث کاربرد زیاد آن‌ها می‌شود.

بنابراین با توجه به بودجه‌ای که برای تهیه هدایای نمایشگاهی و همایشی در نظر گرفته‌اید، یکی از این کالاها را تهیه و مشتریان را به برند خود جذب کنید.

سخن آخر

در این مقاله گفتیم که در طول هر سال همایش‌های مختلفی در شهرها برگزار می‌شود که شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون در آن حضور پیدا می‌کنند. اغلب شرکت‌ها در این همایش‌ها به دنبال معرفی، شناخت و فروش کالا و خدمات خود به دیگران هستند. همچنین برخی از شرکت‌های نوپا قصد دارند با حضور در این نمایشگاه‌ها پیشرفت کنند.

به طوری که امروزه شرکت‌ها برای پیشرفت و شناسایی خدمات خود به دیگران از هدایای نمایشگاهی و همایشی استفاده می‌کنند. به همین دلیل در این مقاله چند نمونه از این هدایا را معرفی کردیم. چنان که با تهیه هر یک از این محصولات در ذهن مشتریان ماندگار می‌شوید و موفقیت خود را تضمین خواهید کرد.