از انواع پرمصرف توری های ساختمانی پر مصرف میتوان به توری مش ، توری پرسی ، رابیتس ، فنس اشاره کرد که هرکدام از این موارد کاربرد و خصوصیات خاص خود را دارند.

توری مش 

یکی از پرکاربرد ترین انواع توری های ساختمانی پر مصرف توری مش میباشد که در مکان ها و جاهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

این توری بیشتر برای ایحاد استحکام و وبالا بردن مقاومت کششی سازه مورد استفاده قرار میگیرد. به این صورت که در سازه ها بتن به تنهایی مقاومت سازه را بالا میبرد اما هنگام لرزش و وقتی که یک سازه در معرض زلزله و تکان های شدید قرار میگیرد باعث میشود که دچار ترک خوردگی و خرابی میشود ، که با قرار گرفتن میلگرد و توری مش در سازه مقاومت کششی بالا رفته و از خرابی سازه جلوگیری مینماید.

توری مش در اندازه و سایز های مختلف با میلگرد و چشمه های مختلف ساخته و تولید میشود. این توری که یکی از پرمصرف ترین ها در سازه به حساب میرد از قوانین خاصی در ساخت و ساز و تولید حمایت میکند ، به این صورت که اگر اندازه میلگرد مورد استفاد ه در توری مش از حد کوچک تر باشد با توجه به اینکه مش یک نوع توری جوشی مباشد جوش بین مفتول ها برای اتصال باعث پارگی مفتول و میلگرد استفاده شده میشود.

اندازه توری مش

توری مش در اندازه های دومتر عرض و شش متر طول به صورت استاندارد ساخته و تولید میشود ، که در صورت نیاز افراد به اندازه دیگر بصورت سفارشی و به اصطلاح قواره ساخته میشود. که معمولا برای سایزهای کوچک این کار صورت نمیگیرد و باید برای اینکه در محل های کوچک تر مورد استفاده قرار گیرد ، معمولا توری های 6 متری نصف شوند.

توری مش از نظر اندازه و سایز به دو دسته مش ریز و مش بزرگ تبدیل میشود و هرکدام برای کارهای خاصی مورد استفاده قرار میگیرد.

اما اندازه میلگرد توری مش ریز از سایز دو میل شروع میشود و معمولا تا 5.5 میل ادامه دارد و مش درشت  از سایز 6 میل شروع میشود و تا 12 ادامه دارد ، و چشمه های توری مش ریز از 5*5 شروع میشود و تا 10*10 ادامه دارد و همچنین توری مش درشت از 10*10 شروع میشود و تا 20*20 ادامه دارد.

توری مش به دو صورت مورد استفاده قرار میگیرد و هم در کف سازه و هم در دیوار مورد استفاده قرار میگیرد ، و هنگام استفاده از مش در کف از اسپیسر مورد استفاده قرار میگیرد که اسپیسر برای نگه داری میلگرد ها و برای ایجاد یک ارتفاع مناسب بین بتن و میلگرد مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت مش

توری مش چون یکی از فرآورده های میلگرد میباشد قیمت روز توری مش به مواردی همچون ، قیمت روز میلگرد ، قیمت تیرآهن و آهن بستگی دارد. پس برای گرفتن قیمت توری  بهتر است با یک منبع موثق مانند ، سایت فولاد توفیقی و صفحه قیمت مش مراجعه نمایید که بصورت لحظه ای و روزانه این قیمت آپدیت میشود.

فولاد توفیقی تولید کننده انواع توری مش در چشمه ها و سایزهای مختلف توانسته طی 27 سال سابقه درخشان در تولید توری مش بصورت دستی و غیر اتوماتیک شروع به کار کند و با پیشرفت علم و تکنولوژی این تولید را بصورت تمام اتوماتیک و مکانیزه تولید می نماید.

برای اخذ قیمت مش و میلگرد بصورت لحظه ای و روزانه میتوانید با شماره تماس هایی که در انتهای صفحه ذکر میشود با کارشناسان ما در الین زمینه مشورت و حتی از زمان خرید متاسب توری مش مطلع شوید.

رابیتس

رابیتس از مهمترین توری های فلزی میباشد که در بسیاری از موارد ، ساختمان سازی ، ترمیم ، مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول بیشتر در مواردی مورد استفاده قرار میگیرد که نیاز به ترمیم دیوار ، سقف و ستون و همچنین برای تزیین ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد.

Untitledk

رابیتس از ورق های گالوانیزه با قطر 3 ، 4 و 5 میل ساخته میشود ، که با دستگاه تولید رابیتس از 9 ستون تا 13 ستون ساخته میشود که این تعداد ستون ها باعث میشود که ورق و توری استحکام بیشتری داشته باشد. بین این ستون ها ، توری هایی وجود دارد که یا گچ یا سیمان قرار میگیرد که ، باعث بالا رفتن توان سازه میشود.

رابیتس ها در اندازه های 2 مترو 44 در 60 سانتی متر ساخته میشوند 

قیمت رابیتس 

همانطور که می دانید عوامل زیادی بر قیمت رابیتس تاثیر گزار هستند که از جمله عوامل مهم و اصلی وزن ، اندازه چشمه ها و نوع مفتول به کار رفته در آن میباشد.

برای مثال هرچقدر ابعاد و اندازه چشمه بزرگتر باشد ، مفتول به کار رفته درآن بیشتر و در نتیجه با افزایش وزن آن قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد و برعکس.

برای اطلاع از قیمت رابیتس مورد نظر خود می توانید با مشاورین ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید و با اعلام نوع رابیتس مورد نیاز خودتان قیمت روز آن را دریافت کنید ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.