جاستین سان، در یک شرکت خصوصی در سنگاپور بود که ارز رمزپایه‌ای ترون (TRX) را در زمانی غیرمنتظره و با هدفی متفاوت به دنیا ارائه کرد.

تمرکز بر روی تولید محتوا بدون دخالت شخص ثالث و یا مدیاهای مختلفی مثل یوتیوب که بر کم و کیف محتوا نظارت دارند، از اهداف اصلی آقای جاستین سان برای ساخت ترون بود.

اما داستان ترون فقط به همین مورد ختم نمی‌شود. برای آشنایی اولیه با ترون و مهم‌ترین نکات دربارۀ تجارت با آن، یعنی کیف پول ترون، در ادامه با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال ترون چیست؟

ترون که بر پایۀ شبکه بلاک چین بنا شده است، به شکلی غیرمتمرکز در یک شبکه ذخیره‌سازی به کاربران بین‌المللی اجازۀ تولید، نشر و ذخیرۀ محتوا را می‌دهد.

به زبان ساده، کاربران با ساخت و انتشار یک محتوا در بلاک چین Tron می‌توانند پول دریافت کنند. نکتۀ متفاوت هم این است که بر محتوای شما، نظارت و دخالتی نمی‌شود و شما مستقیما و بدون واسطۀ نظارتی محتوای خود را تولید و آپلو می‌کنید.

ترونیکس، ارز دیجیتال رسمی ترون است و با علامت اختصاری TRX شناخته می‌شود. در واقع وقتی کسی صحبت از داشتن ترون می‌کند، به تعداد ترونیکس‌هایی که در کیف پول خود دارد اشاره می‌کند و صحبت از بلاک چین ترون نیست.

جایگاه ترون در دنیای امروز ارزهای دیجتال

رشد ترون اکثر افراد در بازارهای دیجتال را شوکه کرد. جایگاهی که بیت کوین در ده سال به آن رسید، ترون ناگهانی و در زمانی بسیار کمتر به آن دست پیدا کرد.

ترون در ابتدا تنها با 70 میلیون دلار سرمایۀ اولیه شروع به کار کرد و اولین توکن مربوط به آن با نام ERC-20 تنها با قیمت 0019/0 عرضه شد.

با وجود سابقۀ کم ترون در بازارهای دیجیتال، این ارز دیجیتال از جایگاه خوبی برخوردار شده است.

معاملات ارز دیجیتال ترون کجا انجام می‌شود؟

برای مبادلۀ ترون‌ها، ابتدا باید به فکر یک فضای ذخیره‌سازی برای آن‌ها بود. بعد بستری برای خرید و فروش و پیدا کردن مبادله‌گرها انتخاب کنیم.

برای نگهداری از ترون‌ها باید به فکر یک کیف پول مناسب بود که در خود سایت ترون هم به معرفی برخی از محبوب‌ترین‌ها پرداخته شده است.

اما ما در ادامه به معرفی کامل کیف پول ترون لینک اشاره خواهیم کرد که چند وقتی است بسیار مطرح شده است.

بهترین کیف پول ترون

برای نگهداری ارزهای دیجیتال، مهم‌ترین مسئله امنیت است.

به همین سبب کیف پول‌های دیجیتال، با سعی بر بالا بردن امنیت با هم رقابت می‌کنند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

https://isignal.ir/tutorial/انواع-کیف-پول-ترون/

برای نگهداری ترون، کیف پول‌های زیادی شناخته شده هستند، از نرم افزاری تا سخت افزاری. برخی از کیف پول‌های سخت افزاری عبارتند از لجر نانو ایکس، ترزور و لجر نانو اس.

از کیف پول‌های نرم افزاری هم می‌توان به Guarda، Exodus،  Atomicو برخی کیف پول‌های موبایلی مثل Cobo و Trust و... است.

اما مبحثی که این روزها بین همه بسیار داغ است، کیف پول ترون لینک است!

ترون لینک؛ کیف پولی که خود ترون ارائه کرده و به سایرین پیشنهاد داده است. در کنار همۀ این‌ها جایزۀ 300 ترون رایگان که همه جا جنجال کرده است.

اما داستان دریافت این 300 ترون رایگان چیست؟

کیف پول ترون لینک

اگر بخواهیم از ابتدا بگوییم باید از ایردراپ‌ها شروع کنیم که بسیاری از شرکت‌ها یا صاحبین کوین‌ها برای شناخته شدن بین مردم از آن استفاده می‌کنند. به این شکل که با توزیع تعدادی ارز رایگان به مردم، به شناخته شدن خود کمک می‌کنند.

این اقدام که کار روتینی است، برای نرم افزار معتبری مثل ترون لینک هم صورت گرفته است. در نتیجه شما با نصب این کیف پول، صاحب 300 امتیاز می‌شوید.

اما اینکه این 300 امتیاز رایگان شما، به چه کوینی تبدیل می‌شود مشخص نیست و با توجه به ارزش بالای ترون، امکان تبدیل آن به رمزارز ترون کم است.ک

توجه داشته باشید که برای دریافت جایزه، نیازمند کد دعوت فرد دیگری هستید. پس از نصب می‌توانید کد دعوت خود را با دوستان به اشتراک بگذارید.

 

Untitled

 

آموزش کار با کیف پول ترون لینک

در قدم اول باید نسخه اندروید کیف پول ترون لینک یا ios آن را دانلود و نصب کنید. اگر بار اولی است که از آن استفاده می‌کنید، ابتدا باید گزینۀ Creat Wallet را انتخاب کنید. وگرنه می‌توانید کیف پول سابق خود را بازیابی کنید.

بعد از انتخاب نام و یک گذرواژۀ مناسب، به این دقت کنید که رمز عبور شما توسط کیف پول ذخیره یا بازیابی نمی‌شود. در نتیجه در حفظ آن کوشا باشید!

در مرحله یادآور 12 کلکه‌ای هم توصیح به حفظ این کلمات در جایی خارج از دستگاه‌تان می‌شود چرا که نگهداری آن در موبایل یا سیستم شما ریسک بالایی دارد.

بعد از ورود به کیف پول خود، کار با قسمت‌های مختلف شما را با فضای کیف پول و آپشن‌های آن آشنا می‌کند.

نکاتی که باید دربارۀ کیف پول ترون لینک بدانید!

از ویژگی‌های برجستۀ کیف پول ترون لینک، امکان رای‌دهی در ترون و فریز کردن دارایی‌هایتان است که برای بسیاری بااهمیت است.

برای دریافت ترون پاور، نیاز به فریز کردن ترون‌ها دارید. علاوه بر آن امکان دریافت انرژی یا پهنای باند را دارید و میزان آن وابسته به ترون‌های فریز شدۀ شماست که بعد از 3 روز هم می‌توانید از این حالت خارجشان کنید.

البته از خارج کردن، منابع حذف می‌شوند. فارغ از این موارد روزانه 5 هزار پهنای باند رایگان هم می‌توانید دریافت کنید.

در نهایت اینکه شما برای تبدیل امتیازات و انتقال به کیف پول‌تان، زمانی حدود یک ماه را باید صبر کنید.

در پایان از مبادلات و معاملات ترون، در کیف پول ترون لینک‌تان لذت ببرید!