به گزارش اکونا پرس،

روز چهارشنبه مورخ نوزدهم آبان ماه سال جاری، مراسم امضای قرارداد همکاری فی‌مابین رفاه و فون‌پی در ستاد مرکزی رفاه با حضور جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و دیگر مدیران ارشد این مجموعه و همچنین جناب آقای مهندس حسین اسلامی‌مدیر هلدینگ فناوری نگاه، جناب آقای مهندس مهدی برخورداری مدیرعامل شرکت فون‌پی و سایر مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد.

جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده گفت: این اتفاق، نقطه عطفی برای رفاه و فون‌پی است، در مجموعه رفاه برنامه‌های گسترده‌ای در بحث پرداخت ( payment ) وجود دارد، در حال تقویت زیرساخت‌های این مهم هستیم و امیدواریم با همکاری هم بتوانیم موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم، امیدواریم پس از امضای این قرارداد به سرعت این ساختار را برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان و مجموعه‌های دیگر فراهم کنیم.

در ادامه جناب آقای مهندس اسلامی‌مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه گفت: نگاه ما به حوزه پرداخت نگاه متفاوتی است، این قرارداد مانند یک شمعی، در تاریکی این شرایط اقتصادی می‌تواند امیدوارکننده باشد، باعث خوشحالی ما است و خود را متعهد به توانمندسازی در این زمینه می‌دانیم.
امیدواریم این نوع نگاه مجموعه رفاه برای راحتی مشتریان خود در عملیات پرداخت، الهام‌بخش مجموعه‌های دیگر باشد و بستری فراهم شود تا خدمات پایه، راحت‌تر، بیشتر و متفاوت‌تری برای مشتریان اتفاق بیفتد.

در اسفندماه سال گذشته، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و فون‌پی (شرکت راهکارهای همراه سارینا)، برگزار شده بود.

گفتنی است؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌ عنوان یکی از پیشگامان مدرن صنعت خرده‌فروشی کشور با استفاده از تجربه و ظرفیت‌های خود توانسته است با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کند، که از میان آن‌ها می‌توان به مجتمع‌های بزرگ تجاری، قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک تجارت، بانک ملی ایران، بانک پارسیان، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، شرکت ملی پست ایران، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، تخفیفان (نت‌برگ) و… اشاره کرد.