اگر به دنبال خرید فالوور واقعی اینستاگرام هستید با ما همراه شوید. فالوورها به نوعی اولویت اول هر پیجی هستند و تمام کاربران سعی میکنند از طریق روش های مختلف فالوورهای خود را افزایش دهند.

برخی از افراد در پیج های پربازده تبلیغات میدهند، بعضی از افراد تبادل میکنند و... تا بتوانند یک پیج موفق و پرمخاطب داشته باشند و از طریق آن کسب درآمد کنند.

از شیوه های دیگر بالا بردن تعداد فالوورها، خرید فالوور میباشد. اما چه نوع فالوور برای پیج ما مفید است؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال در ابتدا باید انواع فالوور اینستاگرام را بشناسیم.

در حالت کلی فالوور ها به 4 دسته تقسیم میشوند.

2

فالوورهای فیک: فالوورهای فیک جزئه ارزانترین فالوورها به شما میروند. آنها هیچ نقشی در پیج ایفا نمیکنند جز افزایش تعداد فالوورها.

اکانت های فیک هیچ اطلاعات درست و کاملی ندارند و میتوان تعداد نامحدودی از آنها را وارد پیج نمود. این فالوورها برای افراد مناسب هستند که هدف آنها تنها بالا بردن تعداد فالوورها به هر قیمتی میباشد. در این حالت زمانی که کاربری وارد اینستاگرام می شود و تعداد فالوورهای زیادی را می بیند، بیشتر از صفحاتی که فالوورهای کمی دارند به آن صفحه اعتماد می کند.(البته تا زمانی که به تعداد لایک و کامنت ها توجه نکند)

فالوور پاپ آپ: فالوورهای پاپ آپ واقعی هستند. از طریق تبلیغات پاپ آپ(اعلان های درون برنامه ها) وارد پیج شما میشوند. در این صورت اگر پیج شما کاربردی و جذاب باشد کاربران از پست ها نیز بازدید میکنند و به آنها عکس العمل نشان میدهند.

این را نیز بگوییم که  قیمت این نوع فالوورها اساساً بالاتر است و همچنین دریافت سرویس فالوور پاپ آپ مستلزم این است که به ارائه دهنده او اطمینان کامل داشته باشید تا مطمئن شوید این فالوورها باکیفیت هستند.

فالوورهای مربوط به کمپین: این فالوورها از طریق کمپین ها به پیج شما اضافه میشوند. این کمپین ها معمولا از طرف بلاگرها و افراد مشهور ایجاد میشود. در این حالت شما به عنوان اسپانسر هزینه ای میپردازید و سپس مسابقه ای در پیج پربازدید برگزار میشود که شرط شرکت در مسابقه دنبال نمودن پیج اسپانسرهاست.(پس شما فالوورهای زیادی دریافت خواهید نمود) اما پس از قرئه کشی شاهد ریزش شدید فالوورها خواهید بود که برای پیج شما اصلا خوب نیست.

فالوور واقعی و فعال: نوعی دیگری از فالوورها وجود دارند که شما آنها را خریداری میکنید. این فالوورها توسط سایت ها به شما ارائه میشوند و مانند فالوور های فیک نیستند و در صورت جذاب بودن به پست های شما عکس العمل نشان میدهند.

اما باید این نکته نیز بگوییم که فالوورهای واقعی قیمت بالاتری دارند و برای کسانی که می خواهند صفحه ای عالی با بازدهی بالا داشته باشند مفید است.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

3

حال این سوال ایجاد میشود که خرید فالوور اینستاگرام را بهتر است از کدام سایت انجام دهیم؟

سایت های بسیار زیادی برای این کار وجود دارند اما تمامی آنها معتبر نیستند و یا شاید پس از پرداخت وجه سرویس را به شما تحویل ندهند.

به همین دلیل خرید فالوور واقعی اینستاگرام را بهتر است در پنل نمایندگی اینستاگرام فالووران انجام دهید. زیرا این سایت سالهاست در زمینه فروش فالوور و سایر سرویس های مرتبط با شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد و اکنون افراد بسیار زیادی از این سرویس دریافت میکنند.

بنابراین شما میتوانید سرویس های مقرون به صرفه، باکیفیت و بدون مشکل را به راحتی از طریق این سایت خریداری نمایید.

علاوه بر این میتوانید به راحتی خرید لایک ایرانی اینستاگرام را هم از سایت فالووران انجام بدهید. که در کنار فالوور پیج اینستاگرام خود لایک پست های اینستاگرام هم بالا ببرید.

در حال حاضر تمام سرویس ها با قیمتی پایین و تخفیف ارائه میشوند. همچنین شما میتوانید از سرویس های رایگان این سایت نیز استفاده نمایید تا از خدمات و تاثیرات مثبت این سرویس ها مطمئن شوید.

منبع: https://followeran.com