به گزارش اکونا پرس،

سیدرضا فاطمی امین در بازدید از خودرو‌های آسیب دیده از حادثه تصادف زنجیره‌ای بهبهان - اهواز از وقوع این حادثه تلخ ابراز تاسف کرد و گفت: ۵۸ خودرو در این حادثه آسیب دیدند که تنها ۱۷ خودرو کیسه هوا داشتند.عملکرد صنعت خودروسازی در کیفیت و قیمت مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه از این ۱۷ خودرو، کیسه هوای فقط یک خودرو فعال شده، گفت: باید این موضوع بررسی شود که کیسه هوای چه تعداد از خودرو‌ها روشن بوده است، زیرا ناآگاهی در این زمینه وجود دارد و در بعضی از خودرو‌ها کیسه هوا روشن نمی‌شود.

فاطمی امین با تاکید بر دقت بیشتر در مورد الزامات ایمنی و کیفیت خودروها،گفت: وزارت صمت تاکید ویژه در افزایش تولید و متعادل شدن قیمت خودرو در کشور دارد، البته کیفیت خودرو‌ها باید قابل قبول باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در خصوص تصادف زنجیره‌ای جاده بهبهان - اهواز مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی انجام شده تا در کمیسیون ایمنی راه‌ها این حادثه رانندگی به دلیل تعدادبالای خودرو‌ها به دقت بررسی شده و عوامل این حادثه کارشناسی شود.

بیشتر بخوانید: بی ثباتی قیمت خودرو در اهواز

وی بر بررسی کیفیت خودرو‌های آسیب دیده در این حادثه و همچنین پیگیری تخلفات صورت گرفته تاکید کرد و گفت: درخصوص کیفیت خودرو‌های تولید داخل و یا خودرو‌های وارداتی بی کیفیت نیز بیشتر از گذشته توجه خواهیم کرد.