به گزارش اکونا پرس،

چهارمین اجلاس چابک سازی بنگاه‌های اقتصادی کشور روز جمعه 8 بهمن ماه از ساعت 14:30 بعداز ظهر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما با حضور جمعی از سخنرانان و استادان دانشگاه‌های کشور، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه مدیریت و اقتصاد و نیز منتخبانی از صاحبان کسب‌وکار و بنگاه‌های اقتصادی کشور با هدف شناسایی رهبران اقتصادی و تقدیر از آنان برگزار شد.

امید جوادی، کارآفرین حوزه پوشاک و دانشجوی مدیریت دانشگاه تهران از سال 1390 در این عرصه فعالیت دارد.

امید جوادی در ارتباط با تاثیر همایش ها بر بنگاه های اقتصادی گفت: به روز رسانی اطلاعات در زمینه خرید و فروش محصولات و آموزش هنر برقراری ارتباط و مذاکره از تأثیرات همایش ها بر بنگاه های اقتصادی است.

وی آموزش پذیری، انتقاد پذیری و انعطاف پذیری را از ویژگی‌ های کلیدی یک مدیر دانست و گفت: مدیر خرید نقش موثری ‌در پیشبرد بنگاه های اقتصادی دارد و با تمرکز بر این مدیریت می توان مشتریان بیشتری‌جذب کرد علاوه بر آن سنجیدن جوانب و کسب اطلاعات و تجربه و انتخاب آگاهانه پیش از ورود به کسب و کاری نوین از راهکارهای دیگر‌ پیشبرد بنگاه های اقتصادی است.

وی عدم حمایت از تولید کننده را از چالش های پیش روی بنگاه های اقتصادی دانست و ادامه داد: عدم استفاده از تکنولوژی و تجربیات کشورهای پیشرفته، عدم علم به نیاز و خواسته مصرف کننده و در نهایت از عدم آشنایی با کسب و کار اینترنتی از دیگر چالش های پیش روی بنگاه های اقتصادی است.