به گزارش اکونا پرس،

چهارمین اجلاس چابک سازی بنگاه‌های اقتصادی کشور روز جمعه 8 بهمن ماه از ساعت 14:30 بعداز ظهر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما با حضور جمعی از سخنرانان و استادان دانشگاه‌های کشور، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه مدیریت و اقتصاد و نیز منتخبانی از صاحبان کسب‌وکار و بنگاه‌های اقتصادی کشور با هدف شناسایی رهبران اقتصادی و تقدیر از آنان برگزار شد.

محمد فضل الهی متولد ۱۳۶۵ مدیر عامل شرکت تامین برق ادب و فعال در زمینه برق کشور با تجربه قریب به دو دهه در این عرصه فعالیت دارد.

محمد فضل الهی در ارتباط با تاثیر همایش ها بر بنگاه های اقتصادی گفت: آموزش چابک سازی از عوامل بیرونی و درونی که بنگاه های اقتصادی را در مواجه با پیشامد های غیر قابل پیش بینی و نابسامان حفظ می کند از تأثیرات همایش ها بر بنگاه های اقتصادی است.

مدیر عامل شرکت تامین برق ادب رشد جمعیت و فضای رقابتی حاصل از آن را از چالش های پیش روی بنگاه های اقتصادی دانست و گفت: ممنوعیت و کاهش واردات کالا هایی که تولید کنندگان داخلی توان تولید آن را دارند از اقدامات مثبت دولت در این زمینه است.

وی در آخر گفت: مماشات دولت در زمینه مالیات و ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار مدیران و به روز رسانی دانش و روش های رهبری مدیران از راهکارهای های پیش روی بنگاه های اقتصادی است.