به گزارش اکونا پرس،

پهلوانیان در گفتگو با اکوناپرس، در خصوص شرکت تازه تاسیس هارمونی ویستا تاکید کرد  :  هلدینگ هارمونی ویستا  در این شرایط سخت و التهاب بازار با هزاران امید و آروز و با پشتوانه تجارب خیل عظیمی از همکاران  تاسیس گردید و یکی از مهمترین گام های این شرکت  که همکاری با بانوان در این عرصه می باشد که خدا راشکر بازدهی بسیاری برایمان به ارمغان داشته است.

مدیر هلدینگ هارمونی ویستا در ادامه اظهار داشت :هلدینگ ما فقط در زمینه خرید و فروش ملک اکتفا نکرد و در زمینه دکوراسیون،توریست،مهاجرت،سرمایه گذاری و...فعالیت می نماید و یکی از اهداف اصلی مدیریت هلدینگ راه اندازی و تاسیس  شعبه ای  در ایران است.

زیرا نحوه کار کرد املاک ایران و ترکیه بسیار متفاوت است به نظر ما و کارشناسان این حوزه سیستمی که در ترکیه خروجی مثبتی دارد در ایران هم می توان این سیستم را پیاده و عملی کرد.

پهلوانیان  با تاکید بر اینکه در تمامی استان‌های کشور می توان این سیستم  را اجرا کرد افزود: 

هدف اصلی از تاسیس این شرکت ،کاریابی و کمک کردن به هموطنان  خود در ترکیه و ایران  هست زیرا بسیاری از کسانی که علاقمند به سرمایه گذاری در املاک دارند فاقد اطلاعات و عدم آگاهی لازم از مشکلات و گرفتاری های موجود در این عرصه می باشند.

وی در پایان تا کید نمود :امیدوارم که بتوانم در ایران  برنامه های که داریم را عملی نمایم و بسیار  مشتاقم  هلدینگ هارمونی ویستا بتوانند پلی باشد بسوی بانوان کشورم و جذب آنان جهت همکاری مستمر و پایدار.