در همین لحظه که شما این مطلب را مطالعه می کنید، تعداد کاربران فعال اسپاتیفای در هر ماه، چیزی حدود 365 میلیون نفراست! حدود 8 میلیون هنرمند که 1.3 میلیون آلبوم منتشر کرده اند، در این پلتفرم حضور دارند. همچنین حدود 3 میلیون پادکست در این پلتفرم برای مخاطبان آماده شده است.

همه این آمارها در کنار امکانات فوق العاده و راحتی کار باعث شده است که اسپاتیفای بی اغراق محبوب ترین پلتفرم پخش موسیقی و پادکست باشد. البته برای استفاده از اسپاتیفای، باید در این پلتفرم ثبت نام کنید. ثبت نام هم به دو صورت رایگان و پرمیوم انجام می شود. در ادامه، مزیت های اکانت پرمیوم را توضیح می دهیم. همچنین ما در سایت «نت یوزراک»، با توجه به اینکه خدمات اسپاتیفای برای ایرانی ها قابل استفاده نیست، بهترین راهکار را به شما معرفی می کنیم.

چرا اسپاتیفای یک پلتفرم ایده‌آل موسیقی است؟

مهم ترین مزیت اسپاتیفای، تنوع حیرت انگیز و بسیار بالایی از هنرمندان، آلبوم ها و آهنگ هایی است که در این پلتفرم حضور دارند. اما عوامل دیگری هم در محبوبیت این پلتفرم نقش داشته اند. اول از همه اینکه اسپاتیفای با الگوریتم هایی که دارد، به شما اجازه می‌دهد با توجه به هر نوع سلیقه و علاقمندی که دارید، آهنگ های دلخواه خودتان را پیدا کنید. علاوه بر این، اسپاتیفای هر روز بر اساس زمینه آهنگ هایی که گوش می دهید، ترکیب های جدید می سازد و به شما کمک می کند تا با آهنگ ها و خواننده های جدید و مطابق سلیقه خودتان آشنا شوید.

مزیت دیگر اینکه در اسپاتیفای می توانید لیست های موزیک متنوع و متعددی بسازید. به عنوان مثال، برای آهنگ های هیپ هاپ می توانید تا 54 لیست پخش مختلف بسازید. در حالی که در یک پلتفرم رقیب و مشابه مثل یوتوب موزیک، شما نهایتا می توانید 12 لیست پخش برای آهنگ های هیپ هاپ ایجاد کنید. علاوه بر این، اسپاتیفای، لیست های پخش کشورهای مختلف را هم به شما پیشنهاد میدهد و در این صورت می توانید با آهنگ های سراسر دنیای آشنا بشوید.

اسپاتیفای در پسزمینه موبایل شما هم اجرا می شود و برخلاف یوتوب، می توانید حین کار با سایر اپلیکیشن ها، به موسیقی گوش دهید. مزیت دیگر اسپاتیفای این است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ببینید دوستان شما به چه آهنگ هایی گوش می دهند. یکی دیگر از امکانات جالب اسپاتیفای، این است که به شما اجازه می دهد برای آهنگ هایی که پلی می کنید،تایمر بگذارید و تعیین کنید که سر یکزمان مشخص، اجرای موسیقی متوقف شود.

مزیت دیگری که مهم است، مصرف اینترنت پایین اسپاتیفای است، به خصوص در برابر یوتوب. در هر صورت خیلی از ما با استفاده از اینترنتی دیتای موبایل می خواهیم آهنگ گوش کنیم و میزان حجم مصرفی اینترنت برای ما اهمیت بالایی دارد. این را هم اضافه کنیم که اسپاتیفی علاوه بر اپلیکیشن، نرم افزار ویندوز هم دارد و می توانید روی رایانه شخصی خودتان هم به آهنگ ها و حساب کاربری خودتان دسترسی داشته باشد.

 

22

چرا اشتراک پرمیوم اسپاتیفای؟

اگر کاربر رایگان اسپاتیفای هستید، خوب میدانید که نمایش تبلیغات تا چه حد آزار دهنده است و تجربه نه چندان خوبی در گوش دادن به موسیقی برای شما به جا می گذارد. چون معمولا هر بار بعد از گوش دادن به چند موزیک، مجبورید چند دقیقه تبلیغ ببینید. این شاید مهم ترین دلیل شما برای تهیه اشتراک اسپاتیفای به صورت پرمیوم باشد. اما دلایل دیگری هم وجود دارد که در ادامه بررسی می کنیم.

1. با داشتن اکانت پریمیوم اسپاتیفای، می توانید به صورت آفلاین تا 10 هزار آهنگ را روی 5 دستگاه مختلف گوش بدهید.

2. بدون اینکه محدودیتی داشته باشید، می توانید آهنگ در حال پخش را عوض کنید. در صورتی که در نسخه رایگان، تعداد دفعات تغییر آهنگ محدود است.

3. با پریمیوم سازی اسپاتیفای شما می توانید آهنگ ها را با کیفیت 320 kbit/s گوش بدهید. در صورتی که کیفیت قابل استفاده در اشتراک های رایگان، در بهترین حالت به 160kbit/s می رسد.

4. شما می توانید برای خودتان انواع پلی لیست را ایجاد کنید و اسم هر پلی لیست را مطابق سلیقه خودتان تغییر دهید.

5. با داشتن اکانت پرمیوم در سریع ترین زمان می توانید به اخرین آهنگ هایی که منتشر شده اند، دسترسی داشته باشید. در حالی که کاربران رایگان باید چند هفته ای صبر کنند.

333

در ایران چگونه اکانت پرمیوم داشته باشیم؟

متاسفانه همانند خیلی از پلتفرم های دیگر، استفاده از خدمات اسپاتیفای در ایران محدود شده است و اگر اسپاتیفیا تشخیص بدهد که با یک IP از ایران درحال استفاده از خدماتش هستید، حساب کاربری شما را مسدود میکند. بنا بر این، برای استفاده از اسپاتیفای در ایران، باید از اپلیکیشن های تغییر دهنده IP استفاده کنید.

اما خبر خوب این است که همین حالا می توانید در سایت نت یوزراک یک اشتراک مطمئن و پرمیوم اسپاتیفیا دریافت کنید. ما در نت یوزراک، به عنوان یکی از محبوب ترین سایت های ارائه دهنده خدمات اسپاتیفای در ایران و با داشتن نماد اعتماد، تا حالا به بیش از 12 هزار کاربر خدمات ارائه داده ایم و مطمئن هستیم که بدون هیچ مشکلی می توانید یک اکانت معتبر اسپاتیفای داشته باشید.

خیالتان هم از بابت خرید اشتراک اسپاتیفای از نت یوزراک راحت باشد، چون پس از خرید پشتیبانی دائمی داریم و هر مشکلی که برای شما پیش بیاید، پاسخگو خواهیم بود. اشتراک ها هم به صورت یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه ارائه می شوند. پس اگر می خواهید با خیال راحت و بدون دغدغه از بهترین پلتفرم پخش کننده موسیقی در جهان استفاده کنید، همین حالا از سایت ما یعنی «نت یوزراک» دیدن کنید.