به گزارش اکونا پرس،

آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار با ضروری دانستن برگزاری جشنواره‌های یادشده، از لزوم انتخاب رویکرد انقلابی و کارجهادی در انجام امور مردم یاد کرد و گفت: در پرتو مجاهدت و اراده انقلابی سرمایه‌های انسانی انجام کارهای بزرگ میسر می‌شود و حرفه‌ای‌شدن تمام‌عیار بانک در تراز انقلاب‌اسلامی و منطبق با استانداردهای بین‌المللی، با عنایات الهی و مشارکت همه سرمایه‌های انسانی امکان‌پذیر است.

پس از ارایه گزارش پروژه‌های بهبود، خلاقیت‌ها و نوآوری‌های برتر توسط برخی از منتخبان و ارائه گزارش وضعیت شعب، طی مراسم ویژه‌ای تندیس، لوح‌های تقدیر و هدایای نفرات برگزیده جشنواره‌های «بهره‌وری شعب»، «خلاقیت ونوآوری» و «کیفیت فرایندها» توسط مدیرعامل بانک و تنی چند از معاونان آنها اهدا شد.

از سال ۱۳۹۲ با شروع مرحله نخست طرح‌های تحول بانک انصار و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، جشنواره‌های مذکور بر اساس نظام جامع کیفیت و بهره‌وری و دستورالعمل خلاقیت و نوآوری در راستای اهداف طرح تحول و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته که تاکنون فواید بسیاری به همراه داشته است. از جمله این فواید افزایش مشارکت کارکنان و صرفه‌جویی و کاهش هزینه معادل ۴۸ میلیارد تومان "فقط در سال ۹۶ "بوده است. بر این اساس معاونت برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی درنظر دارد که از سال آینده و پس از آماده‌سازی زمینه‌ها و زیرساخت‌های موردنیاز، جشنواره مدیریت اجرایی را همراه با جشنواره‌های مذکور برگزار شود.