به گزارش اکونا پرس،

شهید بصیری پور نخستین شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی است.

این آیین با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی صندوق و مدیران ارشد استانی خراسان جنوبی در بیرجند، برگزار شد.

مهدی قمصریان، .مدیر عامل صندوق تامین در آیین بهره برداری از شعبه جدیدالتاسیس بیرجند گفت: این شعبه در راستای اجرای تکلیف قانونی مجمع صندوق به بهره برداری رسید تا از فرصت ایجاد شده برای توسعه و بهبود فرآیند خدمت رسانی به مردم شریف و صبور این استان به صورت شایسته ، استفاده شود.

وی بر ضرورت استانداردسازی و افزایش کیفیت ارائه خدمت در شعب استانی صندوق تامین با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و همچنین هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه مراجع قضایی و شرکتهای بیمه تاکید کرد.

قمصریان، فعالیت های صندوق تامین خسارت‌های بدنی را الگویی شایسته و شاخص در صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: استفاده از فناوری های نوین و حذف موانع زائد برای تسهیل ارائه خدمت به مردم ، ضروری است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی ابراز امیدواری کرد با افتتاح دو شعبه شهرکرد و یاسوج تا پایان سال جاری، پوشش ارائه خدمت صندوق در مراکز استانها، سراسری و کامل شود.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد، ریس کل دادگستری خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین نسایی، دادستان بیرجند، ذاکریان مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی، توکلی، مدیر کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی، سرهنگ عباسی، فرمانده پلیس راهور استان سرهنگ رضایی، فرمانده پلیس راه استان ،حسینی، رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان ، سرهنگ کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند، حضور داشتند.