به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفت‌خیز، آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت منابع انسانی با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت‌مدیره، مدیران و مشاوران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امروز شنبه 17 تیرماه 1402 در سالن سمینارهای مدیریت برگزار شد.

 مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد قابل ستایش منوچهر بارانی مدیر پیشین منابع انسانی، در دورهء تصدی این مسئولیت، گفت: علی رغم تلاش‌های صورت‌پذیرفته طی قریب به دو سال اخیر، به دلیل عدم دست‌یابی به دورنما و افق قابل انتظار در حوزه خطیر منابع انسانی، با اتکا بر خرد جمعی تصمیم بر آن شد، در این حوزه تحولی صورت پذیرد. به همین منظور طی ارزیابی برنامه‌های ارائه شده و دستاوردهای مدیریت منابع انسانی شرکت کارون در دوره تصدی ابوالقاسم حبیبی پور، همچنین رصد توانمندی‌های وی در مسئولیت‌های پیشین این جمع‌بندی حاصل گردید که سرپرستی این مجموعه به ایشان واگذار گردد. لیکن برای این دو عزیز در مسئولیت‌های پیش رو آرزوی توفیق داریم.

در ادامه ابوالقاسم حبیبی پور سرپرست جدید مدیریت منابع انسانی، ضمن تقدیر از حسن نظر مدیرعامل در سپردن مسئولیت حاضر، با وام گرفتن از حماسه عملیات بیت المقدس، اتحاد و همدلی را ملازم دستاوردهای تاریخ سازی ارزیابی نمود و اظهار امیدواری کرد بستری فراهم شود که با همیاری همه مدیران و دست‌اندرکاران مناطق نفت‌خیز این امکان فراهم شود که برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را به شکل مطلوب به مرحله اجرا درآورد؛ تا از این رهگذر بتواند با خدمت رسانی به سربازان خط مقدم تولید در مناطق نفت‌خیز جنوب گوشه کوچکی از دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نماید.

در بخش دیگری از این مراسم، منوچهر بارانی مدیر پیشین منابع انسانی پس از بیان دستاوردهای این مدیریت در دوره تصدی وی گفت: خدا را شاکریم فرصتی عنایت فرمود که بتوانیم چند صباحی خدمتگزار کارکنان زحمتکش شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، باشیم. و در ادامه ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید از همکاران خود در این مدیریت طلب حلالیت کرد.

شایان ذکر است ابوالقاسم حبیبی‌پور با بیش از سی سال سابقه در صنعت نفت، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه صنعت نفت بوده، وی در حوزه منابع انسانی دارای آثار و تألیفاتی می باشد و پیش از این به عنوان مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز کارون مشغول به خدمت بوده است.