به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پازارگاد، دکتر شیخان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل،  مدیران و همکاران شرکت مبین انرژی که فعالیتی اثربخش و پایدار  را در‌حوزه تامین یوتیلیتی شرکت های منطقه  دنبال می کنند، گفت: اقدامات تحولی صورت گرفته در  پایتخت انرژی کشور به فرموده مقام معظم رهبری ، جهاد فی سبیل الله محسوب می شود و  دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این منطقه برکاتی ملّی در بر دارد که با اتکا به آن می توان  به رشد تولید و  ارتقای تراز صنعت کشور که خواست رهبر انقلاب و آحاد ملت ایران است، دست یافت. 

 وی افزود:  بر همین اساس حمایت  از تولید و تسهیل فرآیندهای صنعت پتروشیمی، رسالت و  سرلوحه همکاری های مشترک  پازارگاد و مبین انرژی است.
مدیرعامل پازارگاد تصریح کرد: شرکت پازارگاد با استفاده از همه امکانات و نیز ظرفیت سازی های جدید به رشد بهره وری صنایع مستقر در  پایتخت انرژی کشور کمک خواهد کرد و  آمادگی دارد تا برای کیفیت بخشی به اقدامات تحولی، کارگروه های تخصصی و  مشترک علم پایه را فی مابین دو شرکت مبین انرژی خلیج فارس و عملیات غیرصنعتی پازارگاد تشکیل دهد.
مهندس مهدی فرزانه ، مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات مدیر عامل و همکاران شرکت پازارگاد و استقبال از تشکیل کارگروه های تخصصی برای گسترش همکاری ها ، نقش پازارگاد را در حمایت از صنایع منطقه پارس جنوبی راهبردی و منحصر بفرد  دانست  و بر  آمادگی شرکت مبین انرژی خلیج فارس برای اجرای طرح های مشترک و هم افزا با پازارگاد تأکید کرد.
مدیر عامل شرکت  مبین انرژی خلیج فارس در پایان ، خواستار تشکیل نشست  بعدی مدیران دو مجموعه در  محل شرکت پازارگاد با هدف عملیاتی کردن برنامه همکاری مشترک شد.