به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام؛ درپی قهرمانی کاروان ورزشی جانبازان شرکت پتروشیمی بندرامام در ششمین دوره المپیاد ورزشی جانبازان وزارت نفت، جمعی از افتخار آفرینان این المپیاد با دکتر انصاری نیک دیدار کردند.

در این دیدار، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام با تبریک این عنوان قهرمانی که پس از بیست و پنج سال کسب شده است، عنوان قهرمان قهرمانان این دور از رقابت ها را به اعضای کاروان و همکاران شاغل در مجتمع تبریک گفتند.
در ادامه این نشست، علی بندری سرپرست کاروان ورزشی جانبازان پتروشیمی بندرامام با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی های سرکار خانم متقی رییس روابط عمومی و امور ورزش پتروشیمی بندرامام و سایر دست اندرکاران، کسب عناوین قهرمانی و عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت ها را حاصل نگاه ورزش دوستانه و حمایت های بی‌دریغ دکتر انصاری نیک مدیرعامل شرکت برشمرد و به پاس قدردانی، کاپ های قهرمانی تیم های ورزشی جانبازان را به نمایندگی از تیم ها به ایشان اهداء نمود.
دکتر انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام همچنین با تشکر از جانبازان پتروشیمی بندرامام، کاپ های قهرمانی کاروان ورزشی این شرکت در ششمین المپیاد ورزشی وزارت نفت را به روح پرفتوح شهدای پتروشیمی بندرامام در هشت سال دفاع مقدس اهداء و این شهدا را قهرمانان واقعی نامید.
شایان ذکر است ششمین دوره المپیاد ورزشی جانبازان وزارت نفت از ٢۴ لغایت ٣٠ خردادماه سالجاری در مجموعه فرهنگی ورزشی نفت محمود آباد با حضور شرکت های اصلی وزارت نفت برگزار و کاروان ورزشی پتروشیمی بندرامام به نمایندگی صنعت پتروشیمی کشور در این دوره از رقابت ها توانست با کسب چهار عنوان قهرمانی عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت ها را کسب نماید