به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام؛ در این دیدار، دکتر انصاری نیک با خیرمقدم به رئیس اداره آموزش و پرورش و هیات همراه، اظهار داشت: شرکت پتروشیمی بندرامام پیشرو حمایت از شهرستان بندر ماهشهر و شهرهای تابعه بوده است و ۲۵ درصد بودجه‌ی شورای راهبردی، قدرسهم این شرکت بوده و از طریق پتروشیمی بندرامام تامین شده است.

وی افزود: بندرامام تنها شرکتی است که قدر و سهم خود به شورای راهبردی را به صورت کامل پرداخت کرده است و عملا ۵۰ درصد یا ۶۰ درصد بودجه‌ی عملیاتی شورای راهبردی از طریق شرکت پتروشیمی بندرامام تامین شده است و علاوه بر آن بخشی دیگری از مطالبه نهادهای شهری که به صورت مستقیم به شرکت وصول شده است انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام ادامه داد: آموزش و پرورش برای ما بسیار ارزشمند است و در جلسه‌ای که با جلسه‌ی صندوق ذخیره فرهنگیان داشتیم، همه معتقد بودیم هر عنوان دکتر و مهندسی که در کنار نام خود یدک می‌کشیم، حاصل همین مدارس و سیستم آموزشی بوده است.

دکتر انصاری نیک در ادامه تصریح کرد: بزرگترین تهدید جامعه ایرانی، بی توجهی به آموزش و پرورش است و هر جامعه ای توانسته توسعه پیدا کند از طریق سیستم آموزشی متعالی بوده است و هر جامعه ای که به افول رفته و یا نتوانسته خودش را در عرصه تمدن انسانی خودش را نشان دهد و ثابت کند، علت‌ش این است که نظام آموزشی کار خود را به درستی انجام نداده است.

نایب رییس هیات مدیره پتروشیمی بندرامام در ادامه اذعان داشت: باید انسانهای دلسوز و متعهد را در جایگاه آموزشی قرار دهیم تا آینده آموزشی کشور نیز روشن تر شود و آرزوی ما بازگشت سبقه‌ی سیستم آموزشی است که حاصل این بازگشت برای صنعت نیز ملموس خواهد بود.

دکتر انصاری نیک زیربنای سازندگی کشور را آموزش و پرورش دانست و افزود: پتروشیمی بندرامام در موضوع حمایت از آموزش و پرورش سابقه طولانی داشته است ‌و هدف‌هایی مانند بورسیه کردن دانش‌آموزان نخبه بندرماهشهر را در دست مطالعه داشته‌ایم تا با حمایت از دانش‌آموزان نخبه به آینده کشور و جامعه و حتی صنعت دین خود را ادا کنیم.