به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد ، دکتر شیخان در جمع کارکنان ایثارگر این شرکت  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، بر  اهمیت جایگاه ایثار گران تأکید کرد و گفت: ما هر چه داریم به برکت مجاهدت ایثارگرانی است که جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند و آرمان های انقلاب و اسلام را  زنده نگه داشتند؛  لذا باید قدردان آنان باشیم.

وی تصریح کرد : آنچه امروز در نظام مقدس شکوهمند جمهوری اسلامی به دست آمده ، با هدایت بنیانگذار  جمهوری اسلامی و پس از آن زعامت حکیمانه رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی بوده و مجموع این دستاوردها از فرهنگ عاشورا نشأت گرفته است.
دکتر شیخان تصریح کرد: دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی  که روزگاری برای به پیروزی رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل طاغوت ایستادند،  روزی دیگر‌ در دفاع از آب و خاک و آرمانشان، در هشت سال دفاع مقدس جانانه و با نثار  خون خود ایستادگی کردند و امروز نیز  در سنگر صنعت در پارس جنوبی ، به فرموده مقام معظم رهبری مجاهدانه برای پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی هستند .
وی خاطرنشان کرد: تکریم ایثارگران از اصلی ‌ترین رسالت های مدیران است و این تکریم در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت می تواند برای نوجوانان و جوانان این سرزمین چراغ راه باشد.
در این مراسم ، جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند .
تجلیل از ایثارگران شاغل در شرکت پازارگاد از دیگر برنامه های این مراسم بود.