به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی مدیرعامل و محمدرضا نادری رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با همراهی غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در شامگاه چهارشنبه ۱۹ مهرماه از اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت بازدید و با کارکنان تلاشگر این مجموعه گفتگو کرد و از تلاش های شبانه روزی آنان قدردانی به عمل آوردند.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در این بازدید، با اشاره به کاهش قابل توجه میزان حوادث ایمنی شرکت نفت و‌ گاز گچساران در سال گذشته، کسب عنوان شرکت برتر در زمینه ایمنی و آتش نشانی در سطح مناطق نفتخیز جنوب را به مدیرعامل و رئیس و کارکنان اداره HSE شرکت نفت و گاز گچساران تبریک گفت.

علیرضا دانشی، اولویت فعالیت در حوزه ایمنی در مناطق نفتخیز جنوب را در مرحله اول پیشگیری، کنترل و در نهایت مقابله بر شمرد که باعث کاهش آمار حوادث در سطح این شرکت ملی و شرکت های بهره بردار تابعه شده است.

مهندس دانشی ضمن تقدیر از بازسازی و به روزآوری ۱۲ دستگاه خودروی آتش نشانی و تانکر آبرسان شرکت نفت و‌گاز گچساران افزود: با توجه به قدمت تاسیسات صنعت نفت و گستردگی حوزه جغرافیایی شرکت نفت گچساران در ۴ استان کشور، ضرورت دارد سایر تجهیزات و آموزش‌های آتش نشانان نیز به روز رسانی شوند.

وی با اشاره به اینکه امروزه آتش نشانی از یک حرفه به یک دانش تبدیل شده است، گفت : باید هر چه بیشتر نقش نیروی انسانی در اطفاء حریق کاهش یابد و برای انجام این امر باید تجهیزات به روز شوند که خوشبختانه این امر در دستور کار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار دارد.