به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام؛ در مراسمی که با حضور مدیرعامل، کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید بهشتی برگزار شد، کارکنان شرکت پتروشیمی بندرامام با محکومیت حملات بی‌رحمانه رژیم کودک کش صهیونیستی، حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی و کشتار کودکان و زنان بی گناه فلسطینی را محکوم کردند و قاطعانه از قیام انتفاضه ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

در این مراسم؛ مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن محکوم کردن تجاوزگری‌های رژیم صهیونسیتی و حامیان آنان بیان کرد: «رژیم صهیونیستی را می‌شناسیم و انتظاری از این غاصبین درنده و رژیم جنایتکار نیست به همین دلیل شاهد کشتار مردم بی‌پناه غزه هستیم. در نفاق و پستی حامیان این رژیم همین بس است که حرف از دموکراسی و حق و حقوق بشر می‌زنند و ژست دموکراسی می‌گیرند، ولی از رژیم غاصب صهیونیستی طرفداری می‌گیرند.»

دکتر انصاری نیک در ادامه بیانات خود افزود: «با اینکه حتی در خیابان‌های خود آمریکا و کشورهای اروپایی و تمام نقاط جهان با شعار آزادی‌خواهی و آزادی فلسطین پر شده است ولی حاضر به دیدن آنها نیستند و افکار عمومی را نادیده می‌گیرند و انواع امکانات برای آنها ارسال می‌کنند. جای ظالم و مظلوم را عوض کرده‌اند و خودشان را با کلمات و ژست‌های بشر دوستانه تطهیر و حافظ حقوق بشر معرفی می‌کنند. ماهیت شیطانی خود را پنهان می‌کنند و حاضر نشدند حتی یک کلمه از حقوق و مظلومیت مردم فلسطین صحبت کنند .»

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در میان کارکنانی که در محکومیت تجاوزگری های رژیم صهیونسیتی در مسجد مجتمع تجمع کرده‌بودند، ادامه داد: «در این چند روز می‌توانیم معنی واقعی ستم را ببینیم. با این دشمنان متجاوز به غیر از زبان زور نمی توان رفتار کرد و گفتگو معنی ندارد. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته و حضرت امام رحمت الله علیه
به امید خداوند اسرائیل این غده سرطانی محو خواهد شد.»