به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد ، دکتر محمد شیخان صبح امروز (چهارشنبه ۱۵ آذرماه) با حضور در شهرستان کنگان با فرماندار ، امام جمعه، فرمانده سپاه پاسداران، رییس دادگستری و دادستان شهرستان کنگان دیدار و گفت و گو کرد.
مشاور مدیر عامل گروه صنایع خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد  در این نشست ها با اشاره به فعالیت های متنوع شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در پشتیانی از صنعت در پایتخت انرژی کشور گفت:  نقش مردمی که در جوار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه پارس حضور دارند در کسب دستاوردهای این حوزه و  نیز در پیشرفت همه جانبه  اقتصاد کشور ،  اثربخش و تحسین برانگیز است.
دکتر شیخان تصریح کرد: توسعه متوازن  و رشد همزمان صنایع  و  جوامع محلی می تواند به  پیشرفت  پایدار و همه جانبه منطقه کمکی شایان کند، از این رو شایسته است توجه به ایفای  مسولیت های اجتماعی همواره  در اولویت برنامه های مدیران صنایع باشد.
وی با اشاره به رویکرد و ماموریت جدید شرکت پازارگاد در  منطقه پارس جنوبی در کنار پشتیبانی همه جانبه از صنعت گفت : توجه جدی و برنامه محور به رفع مشکلات مردم مناطق پیرامونی از طریق  تشکیل کمیته محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی  از اولویت های پازارگاد محسوب می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی، امام جمعه، غریبی فرماندار ، سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه ، مؤمنی،  رییس دادگستری و احمدی، دادستان شهرستان کنگان نیز در این نشست ها با قدردانی از نگاه  راهبردی و جامع  مدیرعامل پازاگاد  به محیط پیرامونی صنعت ، به بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود در جهت کمک به پیشرفت جامعه محلی و  شهرستان کنگان پرداختند.