به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، متن پیام مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به شرح زیر است ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
 صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی پیشران، مولد و ارزش آفرین در کشورما و جهان از اهمیتی بسزا  و جایگاهی والا برخوردار است و در چرخه تولید و اقتصاد نقشی بی بدیل و  مستغنی از تأکید دارد.
هشتم دی ماه به عنوان روز پتروشیمی، زمان مناسبی است تا  از صنعتگرانی که با تمام توان در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی مجاهدت و ایثار می کنند، تجلیل و قدردانی شود .
امروزه نام گروه صنایع خلیج فارس و دهها شرکت تابعه آن در صنعت پتروشیمی  نامی بلند و  یادآور سلسله ای از دستاوردهای پرافتخار و خدمات اثرگذار است؛ به طوری  که این گروه با راه اندازی دهها شرکت تولیدی در نقاط مختلف در ایجاد اشتغال ، تکمیل زنجیره ارزش و کسب درآمدهای پایدار‌ برای کشور  نقش و تأثیری تاریخ ساز و  ماندگار داشته است.
شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد نیز به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه صنایع خلیج فارس در  پشتیبانی از جهادگران  این عرصه و  افزایش رشد اقتصادی و صنعتی میهن اسلامی نقش آفرین بوده است.
اینجانب روز پتروشیمی را به تمامی فعالان این صنعت راهبردی به ویژه مدیران ارشد گروه صنایع  خلیج فارس ، شرکت های تابعه ، مهندسان ، کارمندان و کارگران ارجمند و  دیگر فعالان این حوزه  در منطقه ویژه پارس تبریک می گویم.
از خداوند متعال، مزید توفیق و سربلندی همه اهالی این صنعت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و تأییدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر تحقق سیاست های دولت مردمی مسألت دارم.
محمد مجاور شیخان
مشاور مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد