به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، آیین تحویل اراضی (موسوم به ۲۰ هکتاری) به کارگران پتروشیمی بندرامام در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر انصاری نیک مدیرعامل، سرکار خانم ناطقی مدیر کل امور حقوقی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران شهری و محلی بندرماهشهر و شهر چمران در محل زمین ۲۰ هکتاری برگزار شد.

مدیرعامل پتروشیمی ‌بندر امام، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گرامی و تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزودند: «امروز به عنوان روز مردم سالاری دینی وانسجام ملی نامگذاری شده است که جا دارد یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) را گرامی بداریم. وی اشاره کرد چهل و پنج سال پیش انقلاب اسلامی با مطالبات مردم از حاکمیت در لوای ارزش‌های اسلامی و با مطالبه عدالت خواهی و دینداری بود رخ داد.
مسئولین جمهوری اسلامی در دوران انقلاب همیشه رویکرد خدمت گزاری به قشر مستضعف را داشتند و بر همین اساس از وقتی که فرصت خدمت گزاری در شرکت پتروشیمی بندرامام را یافتم و مطلع شدیم که مطالبه کارگری درخصوص اراضی واگذار شده به این قشر خدوم بلاتصمیم و بلاتکلیف هست، با حمایت و رویکرد مدیریت محترم گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جناب اقای دکتر علی عسکری و روحیه خدمت گزاری و انقلابی معاونت محترم وزیر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی جناب آقای مهندس شاهمیرزایی و با همکاری امور حقوقی صنایع پتروشیمی و حقوقی پتروشیمی بندرامام و مسئولان شهری که پیگیر این موضوع بودند با حول و قوه الهی امروز محقق گردیده است.

ایشان افزود: «اولین کاری که در این خصوص رخداد با شهرداری محترم شهر چمران توانستیم معارضات شهری را حل و قدرالسهم نیز تعیین تکلیف و تصمیم گیری شد.

مرحله بعد سهم دولت بود که از طریق نمایندگی صنایع پتروشیمی بایستی تعیین تکلیف میشد که ۳ دانگ آن که متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود در واقع با مصوبه هیئت مدیره صنایع پتروشیمی خریداری و شش دانگ این ملک به اسم پتروشیمی بندرامام قرار گرفت. طبق تعهدی که این شرکت از سال ۱۳۹۳ به کارگران عزیز داده بود، هم اکنون الحمدالله تمام این معارضات حقوقی با همدلی و همکاری دوستان تعین تکلیف گردیده و در ۳۱۰ قطعه آماده تحویل به کارگران شریف و زحمت کش پتروشیمی بندرامام است.

در ادامه برنامه خانم ناطقی مدیر کل امور حقوقی صنایع پتروشیمی، ضمن ابلاغ سلام مهندس شاهمیرزایی به حاضرین از زحمات دست‌اندرکاران و کسانی که بانی حل این دغدغه مهم قشر کارگری ( تحویل اراضی ) گردیده اند، تشکر و قدردانی نمودند.

در انتهای برنامه مبایعه نامه ای بین نماینده کارگران و مدیرعامل پتروشیمی بندر امام رد و بدل شد.

تحویل اراضی

  •