به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد، اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، روز شنبه (5 اسفند 1402) با حضور در مجتمع تهران ضمن قدردانی از زحمات کارکنان به مناسبت روز مهندس بیان کرد: با همت شما عزیزان چشم‌انداز ایده‌آلی برای ادوار آتی این مجتمع صنعتی ترسیم شده است که انشالله محقق خواهد شد. 

وی ادامه داد: همچنین ارتباط میان واحدهای تولید، فروش و بازرگانی از جمله اهداف مشترک ما برای چشم‌انداز این واحد صنعتی به حساب می‌آید که مستلزم تمرکز ویژه‌ای است. به همین منظور برنامه‌ای مدون برای متناسب‌سازی ارتباط میان هر یک از این واحدها تدوین شده است. 
دادخواه با تاکید بر استفاده از ظرفیت تنوع بسته‌بندی در مجتمع تهران نیز گفت: امروز برای نخسین بار شاهد استفاده از بسته‌بندی فلکسی تانک در این واحد صنعتی بودیم که از بازار پررونقی هم برخوردار است. بر همین اساس برنامه‌‎ریزی برای استفاده از بسته‌بندی‌هایی نظیر جانبو نیز باید صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد ضمن برشمردن موقعیت استراتژیک این مجتمع تصریح کرد: فروش داخلی این بخش باید تقویت شود که مستلزم همکاری شما با ستاد مرکزی برای شناسایی اداره‌ها یا سازمان‌ها با بیشترین مصرف قیر است. البته این نوید را می‌دهیم که در حال حاضر اکثر ظرفیت‌های موجود در این زمینه به کار گرفته شده است و با پیگیری مستمر اتفاق‌های بهتری نیز رقم خواهد خورد.
اکبر دادخواه، همچنین با اشاره به حوزه تحقیق و توسعه تاکید کرد: مجتمع تهران باید با استفاده از موقعیت جغرافیایی، تنوع محصولات و فرایند تولید تبدیل به بستری امن برای حضور شرکت‌های دانش بنیان شود  و با محوریت این رویکرد در شکوفایی اقتصادی کشور گامی موثر بردارد.
او با اشاره به تنظیم تفاهمنامه‌ با دانشگاه‌های تراز اول کشور مانند دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: همکاری با دانشگاه‌ها با چشم‌اندازی مثبت آغاز شده است و تمرکز بر این موضوع باید افزایش پیدا کند.
دادخواه همچنین با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب (ره) مبنی بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در صنعت ادامه داد: شرکت نفت پاسارگاد و تمام مجتمع‌های زیر مجموعه آن در راستای تحقق تاکیدات رهبری برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان باید از تمام توان خود برای اتصال حقیقی دانشگاه ها با صنعت استفاده کند.