به گزارش اکونا پرس،

به گزارش برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، دهمین دوره جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی روز دوشنبه 14 اسفندماه، با حضوردکتر مرتضوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر علی عسکری مدیرعامل محترم صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهندس شاه‌میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمع کثیری از مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های سرآمد این صنعت در سالن همایش های صدا و سیما برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.
در این مراسم و بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط تیم خبره ارزیابی تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی، پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برتر معرفی و تندیس بلورین این جشنواره ملی به مهندس صانعی مدیرعامل این شرکت بزرگ آروماتیکی اهدا شد.
علاوه بر این شرکت پتروشیمی نوری در بخش دیگری از مراسم، توانست جایزه ی برترین های صنعت پتروشیمی از دیدگاه بهره وری را نیز دریافت کند.
گفتنی است جایزه ملی تعالی سازمانی هر ساله مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام مدیریتی سازمان ها و شرکت ها و نتایج موفقیت‌های آنها و بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM مدل ۲۰۲۰ انجام می گیرد و یکی از معتبرترین جوایز ملی ایران در حوزه ی صنعت پتروشیمی به شمار می آید.