به گزارش اکونا پرس،
به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، دکتر محمد شیخان با صدور پیامی سالروز ملّی شدن صنعت نفت و تقارن بهار قرآن  و آغاز سال نو  را تبریک کفت. متن پیام دکتر محمد شیخان به این شرح  است :
بسم الله الرحمن الرحیم 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
با سلام و تحیت
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات  در ماه مبارک رمضان، فرا  رسیدن سالروز  ملّی شدن صنعت نفت؛ روز ایستادگی و پایداری در برابر استعمار و استکبار را به آحاد فعالان  صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به ویژه جهادگران پایتخت انرژی کشور تبریک و تحیت عرض می نمایم .

بر آستان سال نو ، یاد شهیدان عزیز این صنعت  و آنان  که جان خود را سخاوتمندانه برای انقلاب، تمامیت میهن اسلامی و  عزت ملت تقدیم داشتند، گرامی می‌دارم و  به روح بلند امام بزرگوار که راه نو تاریخ را به ما نشان دادند و به ساحت مقام معظم رهبری که کشتی انقلاب اسلامی را در جهان طوفان زده کنونی ، به ساحل امن عزت و اعتلا رهنمون می شوند، درود می فرستم. 
صنعت بالنده نفت ، همواره  مسیر رشد و اعتلای همه جانبه ایران اسلامی را هموار کرده و صنعتگران این عرصه، با عشق و ایمان به  آرمان های الهی ملت و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی همیشه به پیشرفت و اقتدار این صنعت ارزش آفرین اهتمام ورزیده اند.
صنعت پتروشیمی  ایران اسلامی به عنوان  صنعتی مولد در  زیر مجموعه  صنعت نفت، در سالهای گذشته به همت نیروی انسانی مؤمن، متخصص، متعهد و  توانمند خود توانسته است با توسعه پالایشگاه ها و مراکز صنعتی در گوشه گوشه کشور، نقشی بی بدیل در رشد اقتصادی میهن عزیزمان ایفا کند و  به عنوان نماد خودباوری و توانمندی فرزندان ایران اسلامی در سراسر جهان شناخته شود.
در سالی که گذشت، اینجانب و همکارانم در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با همه توان خود کوشیدیم تا  از طریق توسعه زیرساخت ها‌ و تأمین خدمات اساسی ، صنعت پتروشیمی را  در پایتخت انرژی کشور پشتیبانی کنیم.

امید است با همدلی، هم افزایی و مشارکت همگانی  در سال جدید بیش از پیش به ارتقای کیفیت خدمات در مسیر افزایش رضایتمندی ذینفعان و جامعه محلی نایل آییم  و‌ در مسیر  پیشرفت و اقتدار  روز افزون ایران اسلامی  گام برداریم.

در پایان با اهدای تحیت و درود‌ به جامعه بزرگ صنعتی مستقر و فعال در پایتخت انرژی کشور  و مردم انقلابی و مسئولان خدوم  استان بوشهر ( این همراهان همیشگی)، از درگاه خداوند متعال برای یکایک ایشان و  همکاران عزیزم در شرکت پازارگاد ، توفیق روز افزون و‌ نقش آفرینی هر چه بیشتر در مسیر نیل به اهداف بلند صنعت  پیشران پتروشیمی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و  اهتمام به سیاست های دولت مردمی خواستارم.