به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد، متن پیام اکبر دادخواه به شرح ذیل است:
به نام خالق هستی
فَانْظُرْ إِلَىٰ آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا ۚ إِنَّ ذَٰلِکَ لَمُحْیِی الْمَوْتَىٰ ۖ وَهُوَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ
پس به آثار رحمت الهی بنگر که چگونه زمین را پس از پژمردنش زنده می‌دارد. (آیه ۵۰ سوره الروم)

فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه‌ پرفضیلت رمضان را به همکارانم در شرکت نفت پاسارگاد تبریک و تهنیت می‌گویم و از زحمات بی‌دریغ شما در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» کمال تشکر را دارم.
خداوند منان را سپاس که با الطاف خود موجبات سخت‌کوشی، همدلی، خلاقیت، یکپارچگی و هم‌افزایی را در شرکت نفت پاسارگاد فراهم آورد تا گام‌‌هایی استوار در صنعت قیر کشور برداشته شود. حمل یکسره قیر برای اولین بار در منطقه ویژه اقتصادی، همکاری با دانشگاه‌های تراز اول کشور و صادرات قیر با بسته نوین به بازارهای جهانی حاصل توجهات خاصه حق تعالی، تلاش، پشتکار و همدلی جمعی است که در واپسین روزهای سال شایسته قدردانی می‌باشد.
بی‌شک با همّت ستودنی شما همکاران ارجمند، سال ۱۴۰۳ نیز با افزایش بهره‌وری تولید، صادرات و توسعه پایدار دیباچه زرینی در یادمان شرکت نفت پاسارگاد ثبت خواهیم کرد و با استعانت از حضرت باری تعالی و مدیریت جهادی گامی موثر در راستای سرافرازی و مباهات ایران عزیزمان برمی‌داریم.
از درگاه الهی عزت،‌ ‌سلامتی، برکت و معنویت را برای یکایک اعضای خانواده بزرگ شرکت نفت پاسارگاد مسئلت می‌نمایم.

اکبردادخواه مدیر عامل