به گزارش اکونا پرس،

متن این پیام بدبن شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹)
شهادت سرداران رشید مدافع حرم ، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی  حاجی رحیمی از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز  دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه پس از عمری مجاهدت در راه پاسداری از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و اعتلای ایران اسلامی را  به  حضرت ولی عصر( ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، خانواده های معزز ایشان و  به مجموعه‌ پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه رزمندگان غیور نیروی قدس تبریک و تسلیت عرض می کنم.
این شهدای والامقام ، الگوهایی درخشان از تربیت یافتگان مکتب اسلامند که  عمر پربرکت خویش را در راه مقابله با اشقیای تکفیری و تروریست‌های جنایتکار سپری کردند و در همین جبهه‌ شریف به آرزوی دیرین خود یعنی جان دادن در راه خدا نائل آمدند‌. فضل و رحمت بی کران خداوند متعال بر آن شهدای بزرگوار گوارا باد.
رژیم مجعول و ددمنش صهیونیستی  که از سر‌ استیصال در نبرد مستقیم با محور مقاومت در غزه ‌‌و جنوب لبنان ، به این جنایت رذیلانه دست زده است، امروز منفورترین جنایتکار در جهان است و نظام استکبار می داند که با  این اقدامات  تروریستی و بزدلانه هرگز نخواهد توانست در اراده های پولادین مجاهدان بزرگی که در دامان ملت های مسلمان تربیت شده اند، خللی به وجود آورد.
رژیم  گرگ صفت و مجعول صهیونیستی بداند که ملت بزرگ ایران برای حفظ عزت و سربلندی خود، تاکنون فرزندان عزیز بسیاری را در راه خداوند تقدیم کرده است که این شهدا نیز  از آن بزرگمردانند؛ اما این ملت، هرگز از خون فرزندان قهرمان خویش نخواهد گذشت.
بی شک صف استوار پویندگان راه جهاد و شهادت در ایران و در سراسر جبهه مقاومت اسلامی ، بنیانی استوار است که تداوم مسیر نورانی این شهدای والامقام و دیگر شهدای اسلام را رقم خواهد زد وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا
 
محمد مجاور شیخان