به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، مهندس عبدالعزیز کریمی در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: امروزه تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان صنعت برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است، و به همین جهت جایگاه پایش و راهبری شبکه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو بهره برداری از ایستگاه های اتوماسیون علاوه بر نمایش قدرت فنی همکاران با عث خواهد شد تا سرعت و دقت انجام مانورها به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.
وی افزود: موجب خرسندی است که برق فارس با برخورداری از متخصصان توانمند و خستگی ناپذیر توانسته است در این بخش، زمینه پایش و راهبری اتوماسیون 5 ایستگاه مهم منطقه را با استفاده از ظرفیت های موجود و طرح های مبتکرانه بصورت اتوماسیون فراهم آورد که این امر شایسته تقدیر است. مهندس کریمی همچنین از پیگیری ها و تلاش های آقای مهندس روغنیان معاونت بهره برداری و آقای مهندس نصیری معاونت طرح و توسعه، و همکارانشان قدردانی کردند.
در ادامه مهندس غلامرضا صفاری مدیر امور مخابرات و دیسپاچینگ منطقه جنوب اظهار داشت: علیرغم پیچیدگی های فنی حوزه اتوماسیون و نوپا بودن این موضوع در منطقه، زیرساخت های مورد نیاز اتوماسیون ایستگاه های خلیج فارس، گلستان، برف فروشان، تپه کاج و سینا صورت پذیرفته است که این امرآغاز راه جدیدی در توسعه صنعت برق استان های فارس و بوشهر است.
برپایه گزارش ارسالی، مهندس جلال زراعت پیشه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، مهندس خسروی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، معاونان ومدیران ارشد شرکت برق منطقه ای فارس در مراسم مزبور حضور داشتند.